پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۵۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۹
فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه چگونگی ارتقا جنگنده‌های سوخو ۲۲ را توضیح داد.

شعارسال: اوایل مرداد ماه امسال بود که نیروی هوافضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی توانست 10 فروند جنگنده سوخو 22 را که 28 سال زمینگیر بودند را ارتقا دهد و دوباره به چرخه عملیات بازگرداند.

فرماندهی عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه، با اتکا به توان متخصصان این فرماندهی و بهره‌گیری از توان دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان توانست جنگنده‌های سوخو 22 را به سلاح‌های هوشمند و نقطه زن و سامانه کنترل سلاح هوشمند مجهز کند.

با ارتقایی که سپاه روی این جنگنده انجام داد، سوخو 22 می‌تواند 4تن مهمات هوشمند و نقطه زن حمل کند و این ارتقا می‌تواند مبنایی برای تحول در سایر جنگنده‌های موجود در کشور باشد.

در ادامه توضیحات سردار فرزادی پور فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه در رابط با ارتقا جنگنده‌های سوخو 22 را ببینید:


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 7شهریور1397 ، کدخبر: 1814674: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین