پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
رئیس جهاد کشاورزی گچساران گفت: هشت طرح عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی 98 نفر در زمینه کشاورزی در هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد.

شعارسال: علی مرادی افزود: بیش از 92 میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌های عمرانی و اقتصادی کشاورزی هزینه شده است.

وی بیان کرد: اجرای سیستم آبیاری نوین در 9 و نیم هکتار با 642 میلیون ریال، کارخانه ذرت خشک کنی چهار هزار تنی با 25 میلیارد ریال، کارخانه بسته بندی خرما، شیره و تولیدات ارده با ظرفیت 300 تن در سال و هشت میلیارد ریال اعتبار، مجتمع دامداری‌های سنتی با ظرفیت 285 رأس و پنج میلیارد ریال اعتبار و تکمیل بخشی از کانال ده جلیل خیرآباد با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از مهمترین طرح‌های افتتاحی جهاد کشاورزی گچساران در هفته دولت است.

مرادی اظهار داشت: عملیات اجرایی گاوداری شیری صنعتی 100 رأس با 24 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار، پرورش بلدرچین صنعتی 32 هزارو 700 قطعه‌ای با هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و پرورش شتر مرغ صنعتی 500قطعه‌ای با 20 میلیارد ریال اعتبار هفته دولت در این شهرستان آغاز شد.

رئیس جهاد کشاورزی گچساران افزود: به نمایندگی از این تعداد طرح کارخانه ذرت خشک‌کنی با ظرفیت اسمی سالانه چهار هزار تن به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این واحد اقتصادی در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و با زیر بنای 3 هزار متر مربع شامل سوله، محل نصب دستگاه‌های خشک‌کن، آزمایشگاه، باسکول، ساختمان اداری و استراحتگاه کارکنان به بهره‌برداری رسید.

مرادی گفت: با بهره‌برداری از این طرح 35 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در این کارخانه مشغول به کار شدند.

رئیس جهاد کشاورزی گچساران گفت: 24 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شد که از این میزان 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی است.

وی اظهار داشت: سالانه 10 هزار تن ذرت دانه‌ای از زمین‌های کشاورزی این شهرستان گچساران برداشت می‌شود.

سالانه 100 هزار تن محصول کشاورزی و دامی در گچساران تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 8شهریور1397 ، کدخبر: 83017530: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین