پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور گفت: تسهیلات بلاعوض تا سقف ۸۵ درصد برای استفاده کشاورزان از روش‌های نوین آبیاری ارائه می‌شود.

شعار سال: محمدشفیع ملک‌زاده عصر امروز در جلسه‌ منطقه نظام صنفی کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر تسهیلات بلاعوض تا سقف 85 درصد برای استفاده کشاورزان از روش‌های نوین آبیاری ارائه می‌شود که در این زمینه تاکنون برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار نفر بهره‌بردار بخش کشاورزی عضو نظام صنفی کشاورزی هستند بیان کرد: رساندن جایگاه واقعی بخش کشاورزی نیازمند ساماندهی مشاغل بخش کشاورزی هستیم و تلاش بر این است تا با دفاع از حقوق و مطالبات بخش کشوری این نظام به جایگاه واقعی برسد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور گفت: توسعه بخش کشاورزی در استان نیازمند آسیب‌شناسی است که باید در این زمینه با در نظر گرفتن راهکارها و قابلیت‌ها بتوانیم بخش کشاورزی استان را به مرحله قابل قبول برسانیم که این مسئله در حال حاضر برای ما بسیار اولویت اساسی است و باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام یابد.

ملک‌زاده تصریح کرد: تقسیم کل استان‌های کشور به 5 منطقه نیازمند آسیب‌شناسی و تبادل اطلاعات است تا بتوانیم از تجربیات سایر استان‌ها استفاده کنیم که این مسئله نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و منظم است تا بتوانیم بخش کشاورزی کشور را به جایگاه قابل قبول و مناسب برسانیم.

وی از مشکل بحران آب در کشور خبر داد و اظهار کرد: استفاده از روش‌های نوین آبیاری می‌تواند این بحران را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کند که این مسئله نیازمند تدوین برنامه‌های مدیریت بهینه و صرفه‌جویی است تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف کرده و شرایط فعلی را به شکل مناسب سپری کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 شهریور 97، کدمطلب: 1821516، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
1
امیدوارم این روش ها عملی بشن و خطر بحران کم آبی رو حداقل کنند. این روشها اگر تاثیرگذار باشه باید همه جا استفاده بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین