پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
رئیس جهاد کشاورزی گچساران تهدید ۲ هفته قبل خود را دقایقی پیش عملی کرد.
شعارسال: کمتر از ۱۳ روز پیش رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران خدا حافظی نصفه و نیمه‌ای با پست ریاست بر اداره این شهرستان داشت تا به نوعی مدیر کل جهاد کشاورزی استان را تهدید کرده باشد، اما الیاس تاج الدینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:به احتمال وی مشکلی شخصی دارد و موضوع رفتن پور الحسینی را تکذیب می‌کنم، تا اینکه دقایقی پیش عبد الوهاب حسینی این تهدید خود را عملی کرد و به طور رسمی خداحافظی خود را اعلام کرد.

وی عنوان کرده است علت استعفایم عدم هماهنگی و همکاری با مدیر کل جهاد کشاورزی است و به زودی دلایل رفتنم را رسانه‌ای خواهم کرد.

او گفته است با دستان خالی نمی‌تواند خادم خوبی برای مردم گچساران باشد و همانگونه که پیشتر از آمدن پیامکی خود گفته بود در صفحه مجازی خود با یک پیامک از سمتش کناره گیری کرد.

سید عبدالوهاب پورالحسینی، مدیرجهاد کشاورزی گچساران در پیام خود نوشته است:

بسمه تعالی

فرماندار محترم شهرستان گچساران

احتراما اینجانب سید عبدالوهاب پورالحسینی به علت عدم هماهنگی ریاست محترم سازمان از بدو مدیریت اینجانب، در جهت خدمات رسانی به مردم شریف گچساران با دست خالی قادر به ادامه خدمت به مردم شریف گچساران نمی‌باشم؛ لذا استعفای خود را رسما از سمت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گچساران اعلام می‌نمایم.

انشالله متعاقبا دلایل خود را در رسانه‌ها به مردم عزیز به ویژه کشاورزان محترم، مستند اعلام می‌نمایم.

سید عبدالوهاب پورالحسینی

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار:۲۲ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:۱۶۳۳۰۱، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Czech Republic
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
هر مسئولی که میخواد بره بعدا تازه میگه که چرا استعفا داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین