پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۴۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
مدیرکل نظارت بر امور زیارت سازمان حج اعلام کرد: از روز یکشنبه 11 شهریور ماه ثبت نام برای اعزام به عتبات عالیات در سراسر کشور انجام می‌شود.

شعارسال: مرتضی آقایی گفت: زائران برای اعزام در دهه اول محرم جهت نام نویسی باید به دفاتر مجاز و تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه کنند. وی افزود: علاقه‌مندان اعزام به عتبات عالیات در این ایام می‌توانند برای نام نویسی به یکی از دو هزار و 500 دفتر مجاز و تحت پوشش سازمان حج در سراسر کشور مراجعه کنند، با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده این دوره از اعزام‌ها از 21 تا 31 شهریور ماه امسال به انجام خواهد رسید. او گفت: وجوه واریزی با تکمیل فیش سبز رنگ مخصوص ثبت نام به انجام می‌رسد و شماره حساب درج شده روی این فیش مربوط به بانک ملی است و تمام وجوه در یک حساب تجمیع خواهد شد، با توجه به افزایش قیمت‌ها اکنون هزینه سفر هوایی در قالب هفت شب و هشت روز، سه میلیون و 400 هزار تومان است درحالی که تا چند روز پیش و قبل از افزایش نرخ‌ها، هزینه سفر هوایی به عتبات حدود دو میلیون و 100 هزار تومان بود.

آقایی در پایان یادآور شد: قیمت سفر کاروان‌های زمینی به عتبات عالیات نیز با همان شرایط اقامت اکنون حدود یک میلیون و 800 هزار تومان است که تا پیش از این زائران می‌توانستند با حدود یک میلیون و 200 هزار تومان اقدام به سفر کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: 480093: www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
البته فکر میکنم قیمت سفر بیشتر از این حرفها شده باشه...
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین