پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۳۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع پرونده تخلف تحصیلی حسین فریدون شد.

شعارسال: جبار کوچکی‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه قرار است فردا برادر رئیس‌جمهور در جلسه‌ای از پایان نامه شائبه‌برانگیز خود در مقطع دکتری دفاع کند، گفت: برای بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون کمیته‌ای در کمیسیون آموزش تشکیل شده است، متأسفانه این کمیته هنوز نتیجه بررسی خود را به‌طور رسمی اعلام نکرده و لازم است که رئیس کمیسیون و رئیس مجلس از این کمیته بخواهند که نظر رسمی خود را در این زمینه اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک سال از تشکیل این کمیته می‌گذرد، افزود: باید هر چه سریع‌تر نتیجه بررسی‌های این کارگروه مشخص شود، اگر ابهامی وجود ندارد، اعلام شود و اگر شبهه‌‌ای وجود دارد، به آن رسیدگی شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه با توجه به اینکه پرونده تحصیلی حسین فریدون هنوز در مجلس به جمع‌بندی نهایی نرسیده است، اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور که وظیفه‌اش ورود به موضوعات و مسائل مختلف است، می‌تواند به این مسئله ورود و این پرونده را بررسی کند و در صورت مشاهده تخلف هم فرد متخلف و هم عواملی که در این تخلف مشارکت داشتند را مجازات کند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه وزارت علوم قدرت برخورد با این موضوع را ندارد، افزود: زمانی که وزارت علوم مورد حمایت گروه خاصی است، طبیعتا این وزارتخانه صلاحیت رسیدگی و برخورد با این پرونده را ندارد، لذا لازم است تا دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی به این مسئله ورود کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کدمطلب: 1818745، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین