پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
بالاخره مشخص نشد جلسه دفاع حسین فریدون برگزار شده یا نه. پیگیری‌های انجام شده به نتایج ضد و نقیضی رسیده، یکی ادعا کرده اجازه صحبت در این مورد را ندارد و دیگری هم کلا جلسه دفاع برادر رئیس جمهور را تکذیب کرده!

شعار سال: دوشنبه خبر برگزاری جلسه دفاع حسین فریدون در رسانه‌ها پخش شد. واکنش‌های متفاوتی از سوی فعالین دانشجویی به این خبر در فضای مجازی منتشر شد. تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی دیشب بیانیه دادند و این تخلف بزرگ را محکوم کردند و خواستار متوقف شدن این جلسه شدند.

سه شنبه صبح اما حاشیه‌های دفاع حسین فریدون به اوج رسید. پشت سر هم تماس و پیام از دانشجوهای دانشگاه شهید بهشتی که جو دانشگاه امنیتی شده. ماموران حراست اجازه ورود دانشجوها به دانشکده علوم سیاسی را نمی‌دادند. حتی یکی از دانشجوها فیلمی از این اتفاق برای ما ارسال کرد که همین پایین می‌توانید تماشا کنید.

صادق محمدی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی به خبرنگار ما گفته که مشخص نیست دفاع حسین فریدون برگزار شده یا نه. او می‌گوید برادر رئیس جمهور از حدود شش و نیم صبح امروز در دانشکده حاضر شده و حراست راه ورود دانشجوها به طبقه دوم دانشکده علوم سیاسی را بسته است.

مسئولین دانشگاه اما به محمدی گفته‌اند که جلسه دفاع حسین فریدون به دلیل عدم حضور یکی از اساتید به حد نصاب نرسیده و برگزار نشده. سارا عاقلی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت نیز این خبر را تایید کرده و او که در دانشکده حاضر بوده به خبرنگار ما گفته که یکی از اساتیدی که از جلسه دفاع بیرون آمده خبر داده جلسه دفاع به حد نصاب نرسیده و به هفته‌های آینده موکول می‌شود.

حسام‌الدین آشنا که سابقه لو دادن تصمیمات پشت پرده دولت حسن روحانی در کارنامه‌اش زیاد است در یک سوتی جالب استوری اینستاگرام سارا عاقلی در این مورد را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرده و نوشته جلسه دفاع حسین فریدون با کیفیت برگزار شده است!

دفاع حسین فریدون برگزار شد یا نشد؟/ سوتی آشنا!پیگیری‌های خبرنگار ما از مسئولین دانشگاه اما نتایج جالب‌تری داشت. مسئول دفتر مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه شهیدبهشتی گفته که از جلسه دفاع پایان‌نامه حسین فریدون و تخلف بودن این امر اطلاع ندارد و مدیریت بخش در جلسه کاری هستند و هم‌اکنون قادر به صحبت در این باره نیستند.

حمیده والی کارشناس مسئول آموزش دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی هم به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو اعلام کرد که اجازه پاسخگویی به این سوال را ندارد.

سورن یاقوتی مسئول دفتر ریاست دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهیدبهشتی هم ادعا کرده رییس و استادان دانشکده هم‌اکنون در جلسه دفاع از پایان‌نامه هستند و تا ظهر قادر به صحبت نیستند.

یاقوتی اما در اظهار نظری عجیب درباره موضوع حسین فریدون و حضور رییس دانشکده در جلسه دفاع پایان‌نامه وی ادعا کرد این جلسه در دانشکده برگزار نشده و به طور کلی حسین فریدون هم به دانشکده نیامده است.

دفاع حسین فریدون برگزار شد یا نشد؟/ سوتی آشنا!همه این اظهار نظرهای ضد و نقیض در حالی است که دانشجوها صبح امروز حسین فریدون را در دانشگاه دیده‌اند. مسئولین حراست دانشگاه هم دلیل ممانعت از ورود دانشجوها به طبقه دوم دانشکده علوم سیاسی را جلسه دفاع عنوان کرده‌اند. حسام‌الدین آشنا هم گفته جلسه دفاع برگزار شده. حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!!

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 13 شهریور 97، کد مطلب: 707748، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین