پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۵۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته‌ای در حال بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون است و نتیجه بررسی پرونده توسط رئیس یا سخنگوی کمیته اعلام خواهد شد.
شعارسال: محمدباسط درازهی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تخلف تحصیلی حسین فریدون اظهار کرد: موضوع پرونده تخلف تحصیلی مورد نظر، در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح بود و بر این اساس کمیته‌ای در حال بررسی این مورد هستند.

وی ادامه داد: نتیجه بررسی پرونده توسط رئیس یا سخنگوی کمیته اعلام خواهد شد.

این در حالی است که سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اردیبهشت‌ماه با اشاره به روند بررسی پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور در کمسیون آموزش مجلس، اظهار کرد: روند بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور در کمیته سه نفره‌ای در کمیسیون آموزش مجلس پایان یافته است.

محمدمهدی زاهدی رئیس وقت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز خردادماه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که جمع‌بندی نهایی کمیته سه‌ نفره‌ای که در این زمینه تشکیل شده بود در اختیار کمیسیون قرار گرفته است.

زاهدی با بیان اینکه گزارش نهایی درباره پرونده تحصیلی حسین فریدون هنوز در کمیسیون نهایی نشده است، ادامه داد: در روزهای آینده این گزارش در کمیسیون بررسی و جمع‌بندی نهایی از آن انجام می‌شود.

هنوز مشخص نیست گزارشات ماه‌های اخیر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تخلف این پرونده، چه نتیجه‌ای داشته و این سوال را در اذهان باقی می‌گذارد که ابعاد قضیه یک پرونده ساده تحصیلی چقدر گسترده است که مجلس شورای اسلامی به عنوان ارگان نظارتی توانایی بررسی آن را در این مدت طولانی نداشته است؟


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 20تیر 1397 ، کدخبر: 404357،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
خیلی عجیبه که یه پروژه قضایی اختلاس باید این همه طول بکشه نه؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
انشاالله این پرونده بعد از اتمام ریاست جمهوری اقای روحانی و رفتن فریدون به خارج کشور به نتیجه میرسه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین