پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۳۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه ایران و روسیه تفاهم‌نامه همکاری در زمینه "استاندارد" امضا می‌کنند، گفت: در تفاهم‌نامه مذکور بر تبادل استانداردهای مشترک در توسعه روابط تجاری تاکید شده است.

شعار سال: نیره پیروزبخت صبح امروز در دیدار با هیئت تجاری و استانداردسازی روسیه که در سازمان ملی استاندارد با هدف توسعه روابط تجاری بین دو کشور و امضای تفاهم‌نامه بین استاندارد ایران و روسیه برگزار شد، اظهار داشت: امیدوار هستیم این دیدارها آغاز برنامه‌های اجرایی تفاهم‌نامه ایران و روسیه باشد.

وی با اشاره به اینکه در تفاهم‌نامه مذکور بر تبادل استانداردهای مشترک در توسعه روابط تجاری تاکید شده است، افزود: برای صادرات کالا لازم است قوانین و مقررات استانداردی کشور مقصد ملاک عمل قرار گیرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در مورد امضای تفاهم نامه سازمان ملی استاندارد ایران با اتحادیه اوراسیا عنوان کرد: از آنجاییکه با بیشتر کشورهای عضو اوراسیا قرارداد همکاری داریم، امضای تفاهم‌نامه با اتحادیه اوراسیا می‌تواند همکاری چندجانبه با این اتحادیه را گسترش و ارتقا دهد.

در این نشست، ابرامف، رییس استاندارد روسیه با اشاره به روابط دو کشور ایران و روسیه خواستار تحکیم روابط بین دو کشور شد و اظهار داشت: سفر ما به جمهوری اسلامی ایران همزمان با سفر رییس جمهور روسیه به ایران شده که این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم چرا که ما را ملزم می‌کند تا دستور کار این سفر مهمتر و با ارتباط کاری نزدیکتر باشد.

وی جهت گیری برای همکاری و روابط نزدیک در زمینه استاندارد به ویژه مترولوژی را از مهمترین اهداف این سفر عنوان کرد و گفت: همکاری در زمینه استاندارد، اطمینان خاطر را برای تجار ایرانی و روسی به دنبال دارد.

رئیس استاندارد روسیه استانداردهای مشترک را عاملی برای ایجاد رویکرد مشترک تجاری و افزایش حجم مبادلات دو کشور دانست و افزود: علاقمند به تبادل اطلاعات درباره استانداردها، آموزش، مترولوژی و سایر فعالیت‌ها با سازمان ملی استاندارد ایران هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14شهریور 97، کدمطلب: 1821030، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ا.ف75
مگر اینکه بتونیم در همین زمینه ها از روسیه بکنیم! وگرنه از روسیه ابی نمیچکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
تبادل بین ایران و روسیه خیلی خوبه امیدوارم گسترش پیدا کنه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین