پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۱۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
دبير کميسيون هماهنگي بانک هاي هرمزگان گفت: ازميان 23 دانه درشت بدهکار به بانک هاي اين استان يک نفرآنان به عنوان بزرگترين بدهکار رقم بدهي آن به بيش از 7 هزار ميليارد ريال رسيده است.

شعارسال: عبدالله آبسواران عصر شنبه به مناسبت هفته بانکداري اسلامي در نشست با اصحاب رسانه، البته تعداد کل بدهکاران بزرگ بانکي در استان هرمزگان را 83 مورد عنوان کرد.

وي ادامه داد: اين ميزان بدهي البته به علت شرايط نوسان ارزي بوده و خود اين افراد خواستار همکاري در جهت پرداخت معوقات خود هستند که در اين زمينه بانک ها نيز با آن ها همکاري خواهد کرد.

وي با اشاره به اين که بخشي از مطالبات به ‌صورت املاک مازاد به بانک‌ها تحميل مي‌ شود، اضافه کرد: هرماه تمام بانک‌ها مزايده برگزار کرده و اين املاک را به فروش مي ‌رسانند تا به منابع بانکي اضافه شود.

دبير کميسيون هماهنگي بانک هاي هرمزگان ادامه داد: بانک ها 5 هزار و 200 ميليارد ريال تسهيلات در بخش رونق توليد به طرح هاي توليدي و اقتصادي استان پرداخت کردند.

آبسواران تصريح کرد: اين ميزان تسهيلات ظرف يکسال گذشته به طرح هاي صنعتي، معدني، کشاورزي و شيلات پرداخت شده است.

وي بيان داشت: تسهيلات بانک ها در جهت کمک به اشتغال پايدار، حمايت از سرمايه‌ گذاران، کمک به صنايع کوچک و بزرگ، امانت ‌داري وجوه مردم و ارايه تسهيلات حمايتي از کارآفرينان است.

دبير کميسيون هماهنگي بانک هاي هرمزگان اظهارداشت: حمايت از اشتغال پايدار بويژه در مناطق روستايي و عشايري و مرزي هرمزگان، تسهيلات مسکن، بافت فرسوده، خانه هاي روستايي و حوزه گردشگري از ديگر اولويت هاي مهم کميسيون هماهنگي بانک هاي هرمزگان است.

آبسواران ادامه داد: در زمينه اشتغال و فراگير نيز 442 طرح با بيش از 4 هزار و 470 ميليارد ريال به ثبت رسيده که 389 طرح با رقم 3 هزار و 770 ميليارد ريال به بانک‌هاي عامل معرفي‌ شده است.

وي ياد آورشد: از اين تعداد طرح معرفي شده، 122 طرح با يکهزار و 210 ميليارد ريال مصوب و 121 طرح با رقم يکهزار و 90 ميليارد ريال نيز پرداخت شده است.

وي همچنين ميزان منابع بانکي هرمزگان را 143 هزار و 258 ميليارد ريال و ميزان مطالبه بانک هاي هاي استان را حدود 25 هزار و 263 ميليارد ريال عنوان کرد.

16 بانک زير مجموعه شوراي بانک هاي هرمزگان هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 17شهریور1397 ، کدخبر: 120180908190251090: www.aryanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا این ها چطوری میتونن این همه راحت قصر در برن؟ مردم برای یه وام ازدواج پدرشون در میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
مردم عادی تو نون شبشون موندن و واسه یه چند روز دیرکرد وام زیر ده ملیون کلی از طرف بانک تحت فشار قرار میگیرن و زنگ زده میشه به ضامن شون بعد اینا بدهی هفت هزار ملیاردی دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین