پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
امروزه دنیا به این نتیجه رسیده است که به جای سدسازی باید از طریق آبخیزداری نسبت به ذخیره سازی آب در سفره های زیرزمینی اقدام تا از تبخیر نیز جلوگیری شود.

شعارسال: وزیر جهاد کشاورزی در نشست سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اجرای عملیات آبخیزداری در سطح کشور گفت : آبخیزداری بهترین شیوه حفظ خاک و پوشش گیاهی و ذخیره سازی آب در سفره های زیرزمینی است و امروزه دنیا به این نتیجه رسیده است که به جای سدسازی باید از طریق آبخیزداری نسبت به ذخیره سازی آب در سفره های زیرزمینی اقدام تا از تبخیر نیز جلوگیری شود.

محمود حجتی اشاره کرد: فلسفه وجودی اقدامات ما در وزارت جهاد کشاورزی جلب رضایت مردم است و باید زمینه مشارکت مردم در اجرای عملیات آبخیزداری فراهم شود.

وی درباره فرهنگ سازی این عملکرد اشاره کرد : از طریق رسانه ها،اقدامات و مزایای اجرای عملیات آبخیزداری باید برای آگاهی مردم تبیین شود.

حجتی درباره ضرورت ورود جدی استانداری ها به این طرح نیز توضیح داد : استانداران نیز میبایست در تامین اعتبارات و تسهیل اجرای عملیات آبخیزداری اقدام عاجل وضروری کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایانا ، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1397 ، کد خبر: 58215 ، www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
ا.ف75
چرا هنوز تو تئوری ها موندیم! چرا کسی نمیاد بگه بالاخره به یه نتیجهای رسیدمیو داریم عملیش میکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
باید بودجه ی لازم فراهم بشه وگرنه در همه شهرها میشه اینکارو کرد
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین