پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۴۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اخبار منتشر شده مبنی بر وجود ناآرامی های گسترده در استان کردستان را رد کرد و گفت: ما این تجمعات را صنفی می دانیم و برای حل آن تلاش می کنیم.

شعارسال: «ولی الله نانواکناری» روز شنبه افزود: ناآرامی ها در کردستان وجود ندارد و برخی نسبت به موضوعاتی درخواست هایی داشتند که منجر به شکل گیری تجمعاتی در این استان شد.
وی با بیان این که این تجمعات جنبه صنفی دارد، تصریح کرد: در این تجمعات برخی ناپختگی می کنند و دست به اقداماتی نادرست می زنند که البته این اقدامات برای مردم هم قابل قبول نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: در حال حاضر آرامش در استان کردستان برقرار است و مسئولان در حال چاره اندیشی و حل مشکلات و درخواست ها هستند.
نانواکناری خاطرنشان کرد: البته شاهد بودیم برخی به تحریک دشمنان تلاش داشتند از این تجمع سوء استفاده و مشکل ایجاد کنند ولی این اتفاق رخ نداد و همه چیز تحت کنترل است.
وی همچنین گفت: نمایندگان استان کردستان در حال رسیدگی به مشکلات مردم هستند و تلاش دارند که هر چه سریع تر مشکلات آنان را حل کنند.
رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم افزود: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر برای حفظ منافع ملی در این استان تلاش می کنند و اجازه سوءاستفاده به دشمنان ایران را نمی دهند.
نانواکناری خاطرنشان کرد: ما این تجمعات را صنفی می دانیم و برای حل آن تلاش خواهیم کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1397 ، کد خبر: 83033562 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
واقعا کردستان خیلی مظلوم واقع شده امیدوارم زودتر برای حل مشکلاتشون دست به کار شن.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
فقط دنبالشون ولی هیچوقت پیدا نمیکنن امیدواریم هرچه زودتر به مشکلاتشون رسیدگی بشه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین