پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: تمام بودجه ملی امسال برای مقابله با ریزگردها به خوزستان تعلق گرفته و کرمان سهمی از این اعتبارات ملی ندارد.در حالیکه 33.9 درصد از کانون ریزگردها و گرد و غبار کشور در استان کرمان قرار دارد که از این میزان 25 درصد در منطقه تالاب جازموریان و 8.9 درصد از این کانونها با ریشه رگه های معدنی است.

شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: تمام بودجه ملی امسال برای مقابله با ریزگردها به خوزستان تعلق گرفته و کرمان سهمی از این اعتبارات ملی ندارد.

رضا جزینی زاده روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان افزود: امسال بدلیل حساسیت موضوع از سوی نهاد رهبری تمام اعتبار مقابله با ریزگردها برای اهواز در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: 12 دستگاه اجرای از اعتبارات صندوق توسعه ملی منتفع می شوند که یکی از این سازمانها حفاظت محیط زیست است.

**بخش خصوصی برای اتمام پروژه های نیمه تمام مشارکت نمی کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: سرمایه گذار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در شرایط فعلی به دنبال برگشت سرمایه است و پروژه های برخی مناطق دور افتاده را برعهده نمی گیرد.

محمدتقی امیری خراسانی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی برای 108 پروژه نیمه تمام اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مشارکت نمی کند افزود: این اداره کل بر اساس تکلیف، پروژه های نیمه تمام را پیگیری می کند و امیدواریم این واگذاری به خوبی انجام شود.

33.9 درصد از کانون ریزگردها و گرد و غبار کشور در استان کرمان قرار دارد که از این میزان 25 درصد در منطقه تالاب جازموریان و 8.9 درصد از این کانونها با ریشه رگه های معدنی است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار 24شهریور 97، کدمطلب:83033901 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
این خبر نشون میده چقدر بی مهری شده نسبت به کرمان
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین