پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
دبیرکل کانون عالی انجمن صنفی کارگران درباره پیشنهاد نمایندگان گروه‌های کارفرمایی شورای‌عالی کار پیرامون اعطای بن کالای 800 هزار تومانی با هدف جبران هزینه‌های معیشت کارگری توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال: دبیرکل کانون عالی انجمن صنفی کارگران درباره پیشنهاد نمایندگان گروه‌های کارفرمایی شورای‌عالی کار پیرامون اعطای بن کالای 800 هزار تومانی با هدف جبران هزینه‌های معیشت کارگری توضیحاتی ارائه کرد.

هادی ابوی با اشاره به اینکه قیمت نان در شرایط کنونی 1500 تومان است، گفت: در جلسه شورای عالی کار در سال گذشته که با حضور نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران برگزار شد همه اعضا به‌ اتفاق بر این موضوع تأکید داشتند که درآمد یک کارگر خانواده‌دار با دو فرزند نباید کمتر از سه میلیون تومان در ماه باشد.

وی تصریح کرد: در همان جلسه مذکور که اعضا بر درآمد چهار میلیون تومانی کارگر در ماه در سال جاری تأکید داشتند که در ادامه دستمزد ماهیانه کارگر با اضافه شدن مزایا حدود یک‌ میلیون و 300 هزار تومان تعیین شد.

ابوی اضافه کرد: با گذشت شش ماه از سال جاری و افزایش قیمت اقلام خوراکی و نرخ تورم در جلسه اخیر که با حضور نماینده کارفرمایان، کارگران و دولت برگزار شد، برای اضافه شدن 800 هزارتومانی به حقوق کارگران سراسر کشور تأکید شد، ولی نماینده کارفرمایان با افزایش ریالی حقوق کارگران مخالفت کرد و خواستار اعطای بن کارگری برای جبران 800 هزار تومان کسری حقوق کارگران شد.

دبیر کل کانون عالی انجمن صنفی کارگران کشور با اشاره به اینکه دو موضوع امنیت شغلی و معیشت زندگی برای کارگران کشور بسیار اهمیت دارد گفت: در شرایط کنونی خانواده یک کارگر ساده بیش از سه میلیون و پانصد هزار تومان هزینه دارد.

وی اضافه کرد: من به جرأت می‌گویم که کارگران در محیط کار با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند که دغدغه معیشت زندگی به این معضلات اضافه‌ شده است و باید کارفرمایان و دولت در جهت افزایش رفاه اجتماعی کارگران کشور گام بردارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 26 شهریور 1397، کدخبر: 444101 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ا.ف75
با انجام این کار برای کارگران به طور کلی از سایر شهرواندان غافل میشه روحانی! نباید اجازه بدیم به این کمک اکتفا کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین