پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۳۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
مدیرکل حرفه‌آموزی وکاریابی کمیته امدادکشور گفت: بنگاههای اقتصادی باجذب نیروی انسانی موردنیاز خود ازمددجویان کمیته امدادبه ازای هرنفر ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند. سقف تعداد مددجویان در یک بنگاه اقتصادی پنج نفر است و کارفرماها تا سقف یکصد میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت خواهند کرد.

شعارسال: مدیرکل حرفه‌آموزی وکاریابی کمیته امدادکشور گفت: بنگاههای اقتصادی باجذب نیروی انسانی موردنیاز خود ازمددجویان کمیته امدادبه ازای هرنفر ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.

مهرعلی حق‌گویان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سقف تعداد مددجویان در یک بنگاه اقتصادی پنج نفر است و کارفرماها تا سقف یکصد میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت خواهند کرد.

حق گویان اظهار داشت: پیش‌بینی‌شده است که در سال جاری ۲۶ هزار نفر از مددجویان این نهاد از طریق مراکز کاریابی وارد بازار کار شوند.

وی بیان داشت: بنگاههای اقتصادی و مؤسسات کاریابی که مددجویان این نهاد را جذب کنند بسته‌های تشویقی در یافت می کنند.

حق گویان معافیت کارفرمایان در صورت به‌کارگیری مددجویان این نهاد به مدت دو سال از پرداخت حق بیمه کارفرما را یکی از این بسته های تشویقی عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا در مناطق محروم کشور، بنگاههای اقتصادی و کارفرمایان از هر دو بسته تشویقی یعنی معافیت از سهم بیمه کارفرما و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برخوردار می شوند.

حق گویان اختصاص ۴۰ میلیارد تومان در سال جاری برای آموزش مددجویان در زمینه‌های مختلف برای ورود به بازار کار را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان کرد و گفت: در این راستا دوره‌های آموزشهای مختلف فنی و حرفه‌ای و مهارتی برای مددجویان برگزار شده و در پنج سال گذشته ۳۰۰ هزار نفر از مددجویان این نهاد در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارتی شرکت کرده اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد برای ۱۵۰ هزار نفر اشتغالزایی ایجادشده و در سال جاری نیز ۴۰ هزار نفر از مددجویان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته و مشغول به کارشده‌اند.

حق گویان یادآور شد: در سال جاری نیز چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع کمیته امداد، منابع بانکی و اشتغال روستایی برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان اختصاص یافته است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر:4406897 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
باید تو این زمینه توجه و رسیدگی بیشتری کرد و ایشالله همه چی همینطور ک گفته شده بیش بره :/م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
خیلی عالیه امیدوارم بهتر و بیشتر در این زمینه کار کنند
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین