پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از توانمند شدن وارد بازار کار می شوند

شعارسال:مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از توانمند شدن وارد بازار کار می شوند.

 مهرعلی حق گویان در جریان بازدید از مراکز اشتغال مددجویان آذربایجان غربی اظهارداشت: توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد بویژه بانوان سرپرست خانوار از برنامه های محوری برای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی اقتصادی وتامین نیازهای خانواده ها در سال جاری است.

وی افزود: امسال با برنامه ریزی و مشارکت خیران نیک سرشت برای ۲۰۰ هزار نفر مددجو بسترهای اموزشی برای توانمندسازی فراهم شده تا پس از فراگیری مهارت های لازم وارد بازار کار شوند.

مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی کشور پرداخت تسهیلات برای خود مددجویان و حامیان آنها را از جمله برنامه های حمایتی این نهاد در جهت توانمندسازی دانست و افزود : در این زمینه هم اکنون۱۴۰۰ ملیارد تومان تسهیلات بانکی بین مددجویان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه همچنین ۲۵۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات پایدار روستایی و ۶۶۰ میلیارد تومان نیز از منابع داخلی نهاد کمیته امداد در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

حق گویان اضافه کرد: بنگاهها وکارفرمایانی که امسال در واحدهای خود مددجویان را بکارگیری کنند به ازای هز نفر ۲۰ میلیون تسهیلات دریافت میکنند و سهم بیمه مددجو توسط کمیته امداد پرداخت می شود.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هم گفت:امسال تسهیلاتی بیش از ۱۸۸ میلیارد تومان برای ۸ هزار و ۴۰۰ نفر مددجوی در استان شغل ایحاد خواهد شدکه در مقایسه با پارسال به دوبرابر افزایش می یابد وامسال ۲ هر و ۹۰۰ خانوار پس ازتوانمند شدن و استقلال اقتصادی جشن خودکفایی می گیرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12شهریور 97، کدخبر: 4392601،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین