پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۳۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
فرماندار بروجرد، انتقاد کرد: علی رغم مکاتبات فراوان، مبنی بر انتخاب مدیر راه و شهرسازی بروجرد اما امروز مشاهده می شود این اداره بدون مدیر و سرپرست رها شده است.راه و شهرسازی این شهرستان ۲۲ ماه بوده که بدون مدیر و سرپرست است و این امر موجب ایجاد مشکلات فراوان شده است.

شعارسال: فرماندار بروجرد، انتقاد کرد: راه و شهرسازی این شهرستان ۲۲ ماه بوده که بدون مدیر و سرپرست است و این امر موجب ایجاد مشکلات فراوان شده است.

رضا آریایی اظهار داشت: علی رغم مکاتبات فراوان، مبنی بر انتخاب مدیر راه و شهرسازی بروجرد اما امروز مشاهده می شود این اداره بدون مدیر و سرپرست رها شده است.

وی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی بروجرد ۲۲ ماه است مدیر یا سرپرستی ندارد، افزود: تمام مشکلات جاده ای روستایی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه نبود مدیریت در اداره راه و شهرسازی بروجرد است.

فرماندار بروجرد، تصریح کرد: مشخص نبودن مدیر یا سرپرست برای هر اداره و رها کردن آن به حال خودش تبعات جبران ناپذیری برای دولت و مردم دارد.

آریایی، ادامه داد: مردم، ارباب رجوع ادارات محسوب می شوند و انتظار دارند با مراجعه به هر اداره کار آنها سریع انجام شود و این وظیفه دستگاه مربوطه است که پاسخگویی به مردم و رفع نیاز آنها را در اولویت قرار دهد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر: 4407087،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
چه طور ممکنه این حجم بی توجه ای به انجام اموری ک وظیفشونه:/ما مدیر داریم مشکل زیاد داریم چه برسه وقتی ک نداشته باشیم م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین