پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۷۹۶۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
مدیر آموزش و پرورش جم گفت: مشکلی در تامین نیروی انسانی مدارس شهرستان جم نداریم.

شعارسال: خلیل نیکخواه با اشاره به آماده‌سازی مدارس جم برای سال جدید تحصیلی اظهار داشت: با تدابیر انجام شده ۵۰۰ صندلی نوسازی شد که بیش از ۳۰ میلیون تومان صرفه جویی به همراه داشت.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید، ۱۲ هزار و ۴۸۷ دانش آموز در قالب ۴۸۹ کلاس درس در مدارس شهرستان به تحصیل مشغول می شوند.

نیکخواه خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مهم آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید تامین سرویس مدارس است که طبق براورد های انجام شده رقمی بین ۱۲۰ تا ۱۹۰ هزار تومان به ازای هر دانش آموز به خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم منطقه ویژه پارس در تأمین مالی سرویس‌های روستا مرکزی مانند شهرستان‌های دیگر به جم هم کمک کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: منطقه ویژه پارس کمک‌های خوبی در بحث کلاس های کنکور و ... به شهرستان‌های دور دست می‌کند و امیدواریم جم با شرایط ویژه و میزبانی خانواده‌های نفت و گاز بیشتر دیده شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری پنج مدرسه جدید از اعتبارات نفت به مناقصه می رود افزود: در بحث تامین زمین برای احداث مدرسه در شهرستان به خصوص شهر جم با بحران جدی مواجه هستیم به طوری که ناچاریم مدارس تامین اعتبار شده برای شهر جم را به روستاهای اطراف منتقل کنیم تا اعتبار پروژه حذف نشود.

نیکخواه عنوان کرد: هم اکنون با کمبود ۴۰ کلاس درس در شهر جم مواجه هستیم و این موضوع تراکم کلاس ها در پایه اول را افزایش داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به قیمت‌های فزاینده زمین در شهر جم، اگر شرکت‌های منطقه و شهرداری در بحث تامین زمین برای احداث مدارس همکاری نکنند کمبود کلاس درس به وضعیت بحرانی می رسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: خیرین و مالکان زمین می توانند نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش ایفا کنند و امیدواریم در این خصوص همراهی ویژه داشته باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31شهریور1397 ، کدخبر: 4408318: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین