پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۶۰۲۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی شهر تهران کار ساماندهی سرویس مدارس را برعهده دارد و عقد قرارداد همکاری از سوی آموزش و پرورش و مدیران مدارس انجام می شود. وی از آموزش بیش از 10 هزار نفر از رانندگان تاکسی پایتخت برای سرویس دهی مطلوب به دانش آموزان خبرداد.

شعارسال: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آموزش بیش از 10 هزار نفر از رانندگان تاکسی پایتخت برای سرویس دهی مطلوب به دانش آموزان خبرداد.

 میثم مظفر گفت: سازمان تاکسیرانی شهر تهران کار ساماندهی سرویس مدارس را برعهده دارد و عقد قرارداد همکاری از سوی آموزش و پرورش و مدیران مدارس انجام می شود.

وی افزود: کلیه افرادی که قرار است به عنوان راننده سرویس مدارس فعالیت کنند؛ باید از مناطق مختلف آموزش و پرورش به شرکت های خصوصی تاکسیرانی که در هر منطقه برای ساماندهی سرویس مدارس معین شده اند مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تمامی رانندگانی که آموزش های لازم را ندیده اند باید در دوره های آموزشی شرکت کنند، تصریح کرد:آموزش هایی را که پیش بینی کرده ایم مختص رانندگان سرویس مدارس است.

وی تاکید کرد: رانندگان سرویس مدارس موظف هستند برگه معاینه فنی معتبر تهیه کنند . اگر سرویس مدرسه ای دارای معاینه فنی نباشد به صورت هوشمند توسط دوربین های سطح شهر جریمه می شود. همچنین سرویس های مدارس باید دارای پوشش بیمه ای معتبر باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرتهران با اشاره به اینکه رانندگان سرویس مدارس باید گواهی عدم سوءسابقه کیفری وعدم اعتیاد نیز تهیه کنند، خاطرنشان کرد: برچسب سرویس مدرسه به افرادی اعطا می شود که فعالیتشان مجاز اعلام شود.

مظفر افزود: هر خودرویی که در پایتخت بدون برچسب سرویس مدرسه اقدام به جا به جایی دانش آموزان تهرانی کند ، قطعا پلیس با آن برخورد خواهد کرد. مدارس نیز موظف هستند خودروهایی را بکار گیرند که آموزش های لازم را دیده و تایید صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به آموزش بیش از 10 هزار راننده تاکسی پایتخت برای سرویس دهی به دانش آموزان گفت: مدرک آموزشی این رانندگان 2 سال اعتبار دارد اما همه ساله برای این افراد آموزش های کوتاه مدتی گذاشته می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی پایتخت با تاکید براینکه امسال شورای اسلامی شهر تهران نسبت به نرخ مصوب سال گذشته برای سرویس مدارس 15 درصد افزایش را قائل شد و مصوب کرد، افزود: مدارس نباید از نرخ مصوب تخطی کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 26 تیر 1395 ، کدخبر: 198003،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
این طرح آموزش دهی خیلی خوبه امیدوارم ادامه پیدا کنه و به شهرستانها هم بکشه.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
خیلی عالیه همینکه آموزش داده بشن و افرادی شناخته شدن باشن امنیت رو بالا میبره
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین