پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۸۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
زهرا سعیدی ، با اشاره به اشتراکات دینی و فرهنگی دو ملت ایران و عراق در کنار همجواری جغرافیایی، اظهار کرد: بهترین ظرفیت برای همکاری های تجاری اقتصادی را می توان بین دو کشور ایران و عراق عاید کشور کرد

شعارسال:نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: متاسفاته دیپلماسی اقتصادی ما منفعلانه عمل کرده و امروز شاهد حضور پررنگ کشورهایی مثل ترکیه در عراق هستیم.

زهرا سعیدی ، با اشاره به اشتراکات دینی و فرهنگی دو ملت ایران و عراق در کنار همجواری جغرافیایی، اظهار کرد: بهترین ظرفیت برای همکاری های تجاری اقتصادی را می توان بین دو کشور ایران و عراق عاید کشور کرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ عراق بعد پایان دیکتاتوری صدام و خلاص شدن از شر تروریست های داعش، مسیر بازسازی را طی می کند و بهترین فرصت برای شرکت ها و سرمایه گذاران ایرانی جهت حضور در این امر است.

وی با اشاره به اینکه ایران اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرده است، گفت: نباید در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها، از دیگر رقیبان منطقه ای عقب بیفتیم.

سعیدی تصریح کرد: متاسفاته دیپلماسی اقتصادی ما منفعلانه عمل کرده و امروز شاهد حضور پررنگ کشورهایی مثل ترکیه در عراق هستیم و جای تاسف است که می شنویم ترکیه چندین رایزن اقتصادی در عراق دارد و ایران یک رایزن! و در این رابطه دستگاه دیپلماسی باید هر چه زودتر این خلا را جبران کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بازار مصرفی عراق یک فرصت بی نظیر برای شرکت های ایرانی است و محصولات با کیفیت غذایی ایران در کشوری همچون عراق خواهان زیادی دارد و از طرفی دیگر در حوزه محصولات حلال ما باید به بهترین شکل در بازار عراق حضور داشته باشیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با بیان اینکه دولت باید از صادرکنندگان حمایت کرده و مشوق های خوبی در نظر بگیرد، اذعان کرد: حوزه دیگر بخش توریسم مذهبی و گردشگران عراقی است که به ایران می آیند و در این رابطه صنعت توریسم یکی از پر درآمدترین صنایع در دنیاست.

وی تاکید کرد: متاسفانه اخبار کذب و شایعه هایی که برخی رسانه ها به آن دامن می زنند، این رابطه ها را تحت الشعاع قرار داده است.

شعارسال ، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت صاحب نیوز، تاریخ انتشار3مهر 97، کد خبر: 915943 ،WWW.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین