پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
منصور بیک وردی در خصوص درخشش داوران البرزی، گفت: در حال حاضر فوتبال البرز داوران توانمندی دارد که حضور و قضاوت خوب آن‌ها در رقابت‌های مختلف باعث شده تا نام استان در فوتبال کشور بدرخشد
شعارسال: رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: در حال حاضر فوتبال البرز داوران توانمندی در حوزه ورزش فوتبال دارد.

منصور بیک وردی در خصوص درخشش داوران البرزی، گفت: در حال حاضر فوتبال البرز داوران توانمندی دارد که حضور و قضاوت خوب آن‌ها در رقابت‌های مختلف باعث شده تا نام استان در فوتبال کشور بدرخشد.

وی ادامه داد: تلاش هیئت فوتبال استان البرز باعث شد در فستیوال کشوری تمام داوران در بخش‌های دختران و پسران از البرز باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز اضافه کرد: برگزاری جلسات مستمر باعث ایجاد تعامل و دوستی بیشتری میان داوران می‌شود و تعداد داوران فوتبال و فوتسال استان به‌ویژه در بخش بانوان افزایش‌یافته است.

بیک وردی افزود: انتخاب خانم ذکایی و مهدی کرد به‌عنوان داوران بین‌المللی موفقیت بزرگی است که قطعاً باعث ایجاد انگیزه در داوران جوان استان البرز خواهد شد، این اتفاق باعث خوشحالی و افتخار فوتبال استان است و به هردو عزیزان تبریک می‌گویم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار5مهر 97، کد خبر: 4414341، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین