پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
احمد انارکی محمدی رئیس هیئت تحقیق‌و‌تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اشاره به آخرین وضعیت این تفحص، اظهار داشت:آخرین جلسه هیئت به منظور تفحص از این ستاد روز(دوشنبه 2 مهر) برای جمع‌بندی گزارش تدوین شده، برگزار شد.

شعارسال: رئیس هیئت تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تدوین گزارش نهایی این هیئت تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

احمد انارکی محمدی رئیس هیئت تحقیق‌و‌تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اشاره به آخرین وضعیت این تفحص، اظهار داشت:آخرین جلسه هیئت به منظور تفحص از این ستاد روز(دوشنبه 2 مهر) برای جمع‌بندی گزارش تدوین شده، برگزار شد.

وی با بیان اینکه گزارش هیئت در این باره در بیش از 150 صفحه تهیه و تدوین شده است، افزود:این گزارش در اختیار اعضای هیئت تفحص قرار گرفته تا آن را مطالعه و ظرف ده روز پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در این باره مطرح کنند.

رئیس هیئت تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: پس از اخذ پیشنهدادات اعضا جمع‌بندی نهایی انجام شده و گزارش جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می شود.

انارکی‌محمدی با تاکید بر اینکه هیئت تحقیق و تفحص در جریان تدوین گزارش تلاش کرده‌اند نقاط قوت و ضعف واردات کالای قاچاق به کشور را احصا کند،گفت: در این گزارش نقاط ضعف و قوت‌ها شناسایی شده و در این میان به خطا‌های انسانی که عمدی و غیرعمدی بوده نیز برخورد کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در تهیه این گزارش به دنبال مچ‌گیری نبودیم، تصریح کرد:بلکه هدف اصلی این بود که بحث مبارزه و پیشگیری از قاچاق را به صورت جدی و از نظر ماهیتی دنبال کنیم و مبنای تفحص براساس استفاده از کارشناسان و اساتید دانشگاه‌ها و مبتنی بر مسائل علمی و پژوهشی بود تا بتوانیم به خروجی خوبی برسیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه در تهیه این گزارش از اطلاعات، آمار و همچنین گزارشات دستگاه‌های ذیربط در این حوزه استفاده شده، اظهار داشت: علاوه بر این اعضای هیئت در جریان تفحص از این ستاد بازدید‌های میدانی از مبادی ورودی کالاها به کشور مانند گمرکات، بنادر و مرزها، داشتند که از گزارشات این بازدیدها نیز در تهیه گزارش مذکور استفاده شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6مهر 1397 ، کدخبر: 1838669،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین