پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۵۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
دبیرکل فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران گفت: دولت با تزریق لاستیک‌ها باقیمت مناسب گام مهمی در برطرف کردن مشکلات رانندگان برداشته است.
شعار سال: دبیرکل فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران گفت: دولت با تزریق لاستیک‌ها باقیمت مناسب گام مهمی در برطرف کردن مشکلات رانندگان برداشته است.

محمد عیقرلو ، با اشاره به اینکه در حوزه حمل‌ونقل ثبات قیمت بسیار مهم است گفت: اعتراض‌های اخیر رانندگان به موضوع گرانی لاستیک بوده است که خوشبختانه با تدبیر دولت لاستیک موردنیاز رانندگان تأمین‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه ایران نقش مهمی در حمل‌ونقل و لجستیک منطقه خاورمیانه دارد، گفت: به نظر من اتصال انواع حمل‌ونقل‌ها از دریایی گرفته تا هوایی و زمینی به یکدیگر برای ایران ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

عیقرلو گفت: ۱۰۰ درصد از دریاهای اطراف کشور به جاده متصل هستند و مشکل خاصی به لحاظ جابه‌جایی کالا و ترانزیت از دریا به جاده و برعکس به‌طور وجود ندارد.

دبیرکل فدراسیون لجستیک و حمل‌ونقل ایران تصریح کرد: دیدگاه وزیر راه‌ وشهرسازی (آخوندی) نسبت به موضوع لجستیک بسیار موشکافانه و دقیق است به‌ طوری‌که در چند سال گذشته شاهد تشکیل معاونت حمل‌ونقل در وزارت راه و شهرسازی به‌منظور رسیدگی به مشکلات به حوزه حمل‌ونقل در کشور بودیم.

عیقرلو اضافه کرد: البته نباید از ذکر این نکته مهم غافل شویم که حوزه حمل‌ونقل در ایران همواره با مشکلات مختلفی روبه‌رو بوده است به‌طوری‌که انواع حمل‌ونقل از دریایی و زمینی گرفته تا ریلی و هوایی برای اتصال به یکدیگر نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب هستند که متأسفانه تا به امروز این زیرساخت‌ها فراهم نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 8 مهر 1397، کدخبر: 314220 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
آخرینبار شنیده بودم قیمت لاستیک دوبرابر شده. حالا بماند که اگر یک قطعه از ماشینها مشکلی براش ایجاد شه دیگه چندبرابر باید هزینه بشه. امیدوارم مساعدت های لازم با رانندگان صورت بگیره.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
واقعا خیلی گرون شده باید ی فکری بکنن اتحادیه کامیون دار ها هر دفه با اتحاد همدیگه ی حوری دارن درمیارن ولی باید ی فکری به حال بقیه مردم بکنن
س.ق76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
زهی خیال باطل :/ چن ماه از وعده و وعیداشون برا حل مشکلات دیگه میگذره و هنوز خبری نیس :/م.ق75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
این همه لاستیک احتکار شده اگه وارد بازار میشد کار به اینجاها واعتراض نمیکشید م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین