پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۶۰۰۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
عزیز جوانپور در ملکان با اشاره به پرداخت وام شهریه برای دانشجویان توسط بانک‌های رسالت و مهر اقتصاد، اظهار کرد: سقف این وام حداکثر ۲۰ میلیون تومان با کارمزد سه درصد بوده و بازپرداخت آن در اقساط ۲۴ ، ۳۶ و ۴۸ است

شعارسال: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

عزیز جوانپور در ملکان با اشاره به پرداخت وام شهریه برای دانشجویان توسط بانک‌های رسالت و مهر اقتصاد، اظهار کرد: سقف این وام حداکثر ۲۰ میلیون تومان با کارمزد سه درصد بوده و بازپرداخت آن در اقساط ۲۴ ، ۳۶ و ۴۸ است.

وی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از ابلاغ بخشنامه تخفیف ویژه به داوطلبان رشته‌های کم‌دانشجو خبر داد و گفت: این بخشنامه در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مصوب و به واحدها ابلاغ شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز درباره ناحیه‌بندی واحدهای دانشگاهی عنوان کرد: هدف از ناحیه‌بندی واحدهای دانشگاهی، سامان‌دهی رشته‌های تحصیلی و استفاده از اعضای هیأت علمی در استان است.

لزوم ورود دانشگاهیان به مشکل کم‌آبی باغ‌های ملکان

جوانپور با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از واحدهای با ظرفیت‌ بسیار بالاست، ادامه داد: ۱۱ هزار هکتار باغ‌ انگور در ملکان موجود است که مشکل کم‌آبی دارد، استادان باید با طرح‌های پژوهشی این مشکل را برطرف کنند تا سبب درآمدزایی منطقه شود.

وی به پژوهشکده انگور شمال غرب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان آماده حمایت از فعالیت و طرح‌های این مرکز پژوهشی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز از ‌بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان بازدید و با دانشجویان،کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی گفتگو کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 9 مهر 1397 ، کدخبر: 314747، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
چه خوب. نمیدونستم همچین تسهیلاتی هم برای دانشجوها وجود داره. م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
وای خیلی خوبه مرسی
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین