پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۶۰۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
بازار طلا هم در پی سقوط دلار غیررسمی با کاهش شدید قیمت‌ به استقبال دلالان رفت.
شعارسال: از روز گذشته با کاهش نرخ دلار در داد و ستدهای غیر رسمی, سیل سکه‌های دپو شده خانگی نیز همانند دلارهای خانگی وارد بازار شده و اکنون خریداری برای طلا و سکه وجود ندارد و تقریبا همه فروشنده هستند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند این فرآیند که از روز گذشته آغاز شده همچنان استمرار داشته و حباب قیمت طلا و سکه در حال ترکیدن است و قیمت‌ها در سرازیری و سقوط قرار دارد.

پیش‌بینی می‌شود تا اواخر هفته جاری بخش عمده‌ای از قیمت‌های حبابی در بازار طلا و ارز افت چشمگیری داشته باشد البته کاهش قیمت‌ها نیز تنها به بخش طلا و ارز اکتفا نکرده و همه محصولات را شامل شده است.

اکنون قیمت سیگارهای خارجی, تلفن همراه, تخم مرغ, مرغ و ... در حال کاهش قیمت است و گزارش‌های میدانی خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا بیانگر این موضوع است که آرامش نسبی در بازار فروش برقرار شده است و خریدارها به صورت متعادل و منطقی مایحتاج خود را خرید می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 11 مهر 1397 ، کدخبر: 315139 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین