پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۶۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
محمد حاج‌رسولی‌ها ، با اشاره به اینکه برای اتمام ۴۳ سد نیمه‌تمام در کشور به ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: در شرایط کنونی بیش از ۱۰۹ سد در حال ساخت داریم که ۵۲ سد پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند

شعارسال:مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: برای اتمام ۴۳ سد نیمه‌تمام در کشور نیازمند ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

محمد حاج‌رسولی‌ها ، با اشاره به اینکه برای اتمام ۴۳ سد نیمه‌تمام در کشور به ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: در شرایط کنونی بیش از ۱۰۹ سد در حال ساخت داریم که ۵۲ سد پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه توسعه آب در کشور عدم ثبات نرخ ارز برای پیمانکاران است، گفت: تعدیل قراردادهای بسیاری از پیمانکاران حوزه آب از مهم‌ترین اموری است که هرچه زودتر باید انجام شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران اضافه کرد: از ۱۷۲ سد ملی بهره‌برداری‌ شده در کشور ۱۹ سد برای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و مابقی سدها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح شده‌اند.

وی تصریح کرد: ۱۴۶ سد ملی در طول برنامه‌های پنج ساله در کشور ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران اضافه کرد: در هفت سال اخیر دولت هیچ‌گونه برنامه‌ای برای ساخت سد جدید در کشور نداشته است و تا زمانی که سایر سدهای نیمه‌تمام به اتمام نرسند برای ساخت سد جدید برنامه‌ای نداریم.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار13مهر97، کدخبر: 315698، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
واقعا تو این شرایط کشور تامین این هزینه ها مشکله. تازه مگه برنامه مسئولین توسعه آبخیزداری به جای سد نبود؟ بهتر نیست هزینه ها اونجا صرف بشه؟
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
ا.ف75
منم با نظر دوستمون تقریبا موافقم
خیلی از سد هایی که ما از بعد انقلاب زدیم باعث تغییرات زیس محیطیه جبران ناپذیری شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین