پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این نام بهزاد نیک فهم است که از بین کاندیداهای نهایی حذف خواهد شد تا از میان ۵ کاندیدای باقی‌مانده، شهردار آینده رشت مشخص شود.

شعارسال: در شرایطی که یک سایت خبر از حذف نام علی مبصر از جمع ۶ کاندیدای نهایی تصدی بر شهرداری رشت داده بود، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این نام بهزاد نیک فهم است که از بین کاندیداهای نهایی حذف خواهد شد تا از میان ۵ کاندیدای باقی‌مانده، شهردار آینده رشت مشخص شود.

در ادامه اما یک سایت در اقدامی نام علی مبصر را از جمع کاندیداهای شهرداری حذف کرد و مدعی شد کاندیداهای نهایی تصدی بر شهرداری رشت ۵ نفر هستند! موضوعی که البته مورد تائید نیست و گفته می‌شود از لیست ۵+۱ کاندیدای شهرداری رشت، این بهزاد نیک فهم است که به‌احتمال فراوان کنار گذاشته خواهد شد.

جالب آنکه گفته‌شده دلیل حذف احتمالی نیک فهم از جمع کاندیداهای شهرداری موضوع پیمانکاری وی با مجموعه شهرداری رشت است. همچنین نیک فهم از سوی بهراد ذاکری جوان‌ترین عضو شورا تعرفه شده است و با توجه به اینکه ذاکری به خاطر اختلاف‌نظرهایش با طیف فراکسیون امید شورا نمی‌تواند رأی آنان را برای کاندیدای مدنظر خود جلب کند، نیک فهم شانس بسیار اندکی برای تصدی بر شهرداری رشت دارد.

از سوی دیگر نیز گفته می‌شود با توجه به اینکه گزینه اصولگرایان پس از عظمتی، نیکزاد و شوقی، رضا ساغری است و با این تفاسیر نیک فهم رأی این طیف را نیز نمی‌تواند به دست بیاورد.

به‌هرحال می‌توان پیش‌بینی کرد که پس از بررسی ۶ کاندیدای تصدی بر شهرداری نام ۵ نفر از آنان، یعنی رضا رسولی، رضا ساغری، حامد عبدالهی، سینا مقدادی و علی مبصر به‌عنوان گزینه‌های نهایی تصدی بر شهرداری رشت معرفی شود.

گفتنی است جلسه انتخاب شهردار رشت روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گیلان بهتر، تاریخ انتشار: 14مهر1397 ، کدخبر: 29690: www.gilanbehtarnovin.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین