پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
فرماندار رشت در واکنش به جوسازی‌ برخی رسانه‌ها انتخاب علی بهارمست به‌عنوان سرپرست شهرداری را دارای وجاهت قانونی دانست.

شعار سال:میرشمس مومنی‌زاده در جلسه ستاد جوانان شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به حواشی اخیر انتخاب شهردار در شورای‌شهر رشت ابراز داشت: در فضاهای مجازی و رسانه‌ها نسبت به این امر ابراز نگرانی کردند و حتی انتقاد نیز می کردند که چرا فرماندار در مورد این مساله صحبت نمی‌کند. در حالیکه ما وظایف خودمان را چهارچوب قانون عمل کردیم و عمل خواهیم کرد و قرار نیست هر اقدامی انجام می دهیم رسانه‌ای و جنجالی کنیم یا مصاحبه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رشت متذکر شد: ما به وظیفه قانونی خودمان عمل می‌کنیم. البته هر وقت لازم شد در این مورد به افکار عمومی و مردم خوب رشت توضیح خواهیم داد و امیدواریم در نهایت انتخاب خوبی برای شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به ابهامات انتخاب سرپرست جدید شهرداری رشت نیز گفت: من اعلام می‌کنم عملکرد بهارمست از اعتبار و وجهه قانونی برخوردار است. شورای اسلامی وظیفه انتخاب شهردار را دارد و اگر ظرف سه ماه نتواند فرد جدیدی را انتخاب کند یک نفر از کارکنان شهرداری به‌عنوان مسئول و سرپرست انتخاب می‌شود. اکنون نیز ادامه خدمت بهارمست از اعتبار قانونی برخوردار است.

مومنی‌زاده یادآور شد: در جامعه التهاب و حواشی پیش می‌آید. بنده به‌عنوان فرماندار جمع کننده حواشی و کاهش دهنده التهابات باشم، نه آن که با مصاحبه‌های خودم التهابات را تشدید کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 2 آبان 97، کد مطلب: 684731:www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین