پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵
بهرام سبحانی از فولاد مبارکه رفت. از سوی دیگر حمیدرضا عظیمیان به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه و محمود اسلامیان به عنوان رییس هیات مدیره تعیین شدند.

شعارسال: بهرام سبحانی از فولاد مبارکه رفت. دوران مدیریت سبحانی، شرکت فولاد مبارکه شاهد توسعه در ظرفیت سازی و تولید محصول، افزایش سوددهی به سهامداران شد. همچنین توجه به مسوولیت اجتماعی از اقدامات دوره مدیریت سبحانی به شمار می آید.

شرکت فولاد مبارکه پیش از حضور سبحانی در راس آن شرکت، از ظرفیت تولید ۷.۴ میلیون تن فولاد برخوردار بود اما هم اینک آن رقم با رشد ۴۰درصدی به ۱۰.۳ میلیون تن رسیده است. در همین حال تولید واقعی شرکت نیز با افزایش ۳۸درصدی همراه شد. راه اندازی ماشین ریخته گری فولاد (شماره ۵)، افتتاح کارخانه گندله سازی سنگان و راه اندازی توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا از جمله اقدامات شاخص دوره مدیریت سبحانی محسوب می شود.

از سوی دیگر حمیدرضا عظیمیان به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه و محمود اسلامیان به عنوان رییس هیات مدیره تعیین شدند. همچنین محمود اکبری مزرعچه و بهمن عیاررضایی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه منصوب شدند. گفتنی است تا لحظه انتشار این خبر حمیدرضا عظیمیان به عنوان سکان دار این شرکت اعلام شده است که سوابق کاری و اجرایی وی به شرح ذیل است:

عناوین شغلی عظیمیان:  تاکنون مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، عضو هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان و عضویت در هیئت مدیره مجتمع پرشیا فلز را در کارنامه خود دارد. سوابق اجرایی وی هم چنین در از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۶ به عنوان شهردار اصفهان مشغول به فعالیت بوده است و پس از آن، عضو هیئت مدیره سیمان اصفهان، عضو هیئت مدیره سیمان نایین، عضو هیئت مدیره فولاد تکنیک و عضو هیئت مدیره مجتمع صنایع قائم رضا بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ساتین، تاریخ انتشار: 14مهر1397 ، کدخبر: 167188: www.saten.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین