پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
حمید رضا عظیمیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص زمینی به مساحت ۱۵ و نیم هکتار جهت احداث نیروگاه برق خورشیدی خبر داد.

شعارسال: حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: حسب درخواست شرکت برق منطقه ای فارس و پس از تصویب هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، زمینی با مساحت حدود پانزده و نیم هکتار با کاربری تأسیسات و تجهیزات در شهرستان جهرم استان فارس واگذار کرده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: توسعه انرژی‌های پاک و تجدید پذیر و حفظ و حراست از محیط‌زیست از اولویت‌های دولت دوازدهم است که این واگذاری نیز به همین منظور و در همین راستا صورت گرفته است.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی خاطر نشان کرد: قرارداد این قرارداد به صورت اجاره خواهد بود و ساخت این نیروگاه ۱۰ مگاواتی به زودی در استان فارس آغاز خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت راه و شهرسازی، تاریخ انتشار: 14مهر1397 ، کدخبر: 59459: www.news.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین