پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۶۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
نماینده مردم بابل اظهار کرد: از وزارت جهاد و وزارت صنعت معدن تجارت انتظار حمایت داریم .

شعار سال:حسین نیازآذری در حاشیه بازدید از نمایشگاه برنج که در مصلی بابل برگزار شد، اظهار کرد: توجه به جایگاه بخش کشاورزی در تولید بویژه در ایجاد امنیت غذایی کشور بر کسی پوشیده نیست امروزه در شرایط کنونی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی در راستای منویات مقام معظم رهبری است که باید آن را در بخش کشاورزی جستجو کرد.

وی افزود: بخش کشاورزی با ثبات‌ترین بخش اقتصادی در کشور است چون چندان نیاز به بخش خارجی نیست و می‌توانیم بسیاری از نیازمندی‌های خود را در اختیار کشاورزان و تولیدکنندگان قرار دهیم لذا برگزاری چنین نمایشگاهی می‌تواند به کشاورزان کمک کند که از لحاظ کمی و کیفی تولیدات را بالا ببریم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش تکنولوژی که از دستاوردهای نخبگان و دانشگاهیان ما حاصل شده است می‌تواند زمینه ساز حرکتی باشد برای تولید بیشتر تا نیازمندیهای کشور را تامین کنیم.

نیازآذری خاطرنشان کرد: از وزارت جهاد و وزارت صنعت معدن تجارت انتظار حمایت داریم که از واردات بی‌رویه و غیر ضرور بویژه در حوزه برنج جلوگیری کنند، دولت به این اتفاق رسیده و مجمع نمایندگان با جدیت این موضوع را پیگیری کرده است.

وی گفت: وزارت صنعت معدن اقدام به ایجاد یک مرکز نمایشگاهی در بخش کشاورزی در بابل با توجه به جایگاه این شهرستان در بخش کشاورزی کرده است که می‌تواند زمینه ساز یک حرکت جدید برای تولید محصولات جدید کشاورزی بخصوص محصولات استراتژیک در کشور، استان و شهرستان باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مازند مجلس، تاریخ 12 مهر97، کدمطلب: 236586، www.mazandmajles.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
امسال با وجود کمآبی خوب برنج کاشته شد با مدیریت میشه برنجی رو وارد نکرد و مانع خروج سرمایهه نقدی از کشور شد
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
واقعا همنطور که صادرات رو ممنوع میکنند واردات رو هم باید برای حمایت از تولیدات ما گاهی ممنوع کنند.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین