پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
نمایندگان مجلس دولت را مجاز کردند به خانواده شهدای دارای تابعیت خارجی (غیرایرانی) که در 8 سال دفاع مقدس یا بعد از آن در راستای مأموریت‌های محوله از سوی مراجع ذی‌صلاح، به شهادت رسیده‌اند، تابعیت ایرانی اعطاء کند.
شعارسال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز دوشنبه پارلمان رسیدگی به لایحه دائمی شدن برخی احکام قوانین برنامه‌های پنج‌ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران را ادامه دادند و مواد الحاقی 26 و 28 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

طبق مصوبه مجلس، ایثارگران و فرزندان شهدا مشمول قوانین، مقررات و ضوابط استخدامی خاص مربوط به خود هستند.

وکلای ملت همچنین دولت را مجاز کردند به همسران، فرزندان و والدین شهدای دارای تابعیت خارجی (غیرایرانی) که در 8 سال دفاع مقدس یا بعد از آن در راستای مأموریت‌های محوله از سوی مراجع ذی‌صلاح، به شهادت رسیده‌اند، حداکثر یکسال پس از تقاضای تابعیت، تابعیت ایرانی اعطاء کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ دوشنبه 13 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 13950213000429، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین