پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
با حضور 17 نفر از فرزندان شهدا در مجلس دهم بزرگترین فراکسیون فرزندان شهدا تشکیل می شود.

شعار سال: منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم با اشاره به اعتماد بی سابقه مردم به فرزندان شهدا در جریان انتخابات مجلس دهم گفت: حضور فرزندان شهدا در مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره های قبل افزایش چشمگیری داشته است.

ناهید تاج الدین با بیان اینکه فراکسیون فرزندان شاهد را به اتفاق علی مطهری و فرزندان شهدای راه یافته در مجلس راه اندازی خواهیم کرد افزود: با توجه به هزینه سنگینی که فرزندان شاهد، برای این نظام و انقلاب اسلامی داده اند درک وموقعیت این جایگاه والگو برداری از پدران شهید خود می تواند به مراتب در عرصه های مختلف برای رفع مشکلات جامعه تاثیر گذارتر باشد.

این فرزند و خواهر شهید گفت: در میان فرزندان شهدای راه یافته به خانه ملت، چهره های اصلاح طلب، اصولگرا، مستقل، اهل سنت، خواهران، روحانیت معزز حضور دارند که ما آن را به فال نیک می گیریم و معتقد هستیم این تنوع موجب توانمندتر شدن فراکسیون فرزندان شهدا می شود.

منتخب دوم مردم اصفهان با اشاره به دغدغه خانواده های شهدا وجامعه ایثارگری درباره اجرای نادرست قوانین جامع ایثارگران در کشور گفت: احساس من این است که در ادوار گوناگون قوانین خوبی برای جامعه ایثارگری تصویب شده و در حال حاضر بیش از اینکه در حوزه تدوین و تصویب قوانین مشکل داشته باشیم، در بعد نظارت بر اجرای قوانین با ضعف هایی رو به رو هستیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395، کد مطلب: ۱۱۱۸۳۶۶:www. iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین