پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۳
محسن پورسید آقایی ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که بر اساس مصوبه‌ دولت، ساماندهی خودروهای حمل بار در داخل شهرها باید به مانند حمل بار در خارج از شهرها باشد، گفت: بر همین اساس طرحی تهیه شده است که خودروهای حمل بار در شهر تهران ملزم به دریافت بارانه باشند.

شعارسال: محسن پورسید آقایی ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که بر اساس مصوبه‌ دولت، ساماندهی خودروهای حمل بار در داخل شهرها باید به مانند حمل بار در خارج از شهرها باشد، گفت: بر همین اساس طرحی تهیه شده است که خودروهای حمل بار در شهر تهران ملزم به دریافت بارانه باشند.

وی با بیان این که برای خودروهای حمل بار برگه‌ای تحت عنوان "باربرگ" صادر می‌شود که تمام مشخصات کالای حمل شده راننده و خودرو در آن درج می‌شود، گفت: بر اساس قانون رقم هزینه‌ صدور باربرگ را باید شوراهای هر شهر تعیین کند که امروز پیشنهاد دریافت مبلغ هزار تومان برای صدور هر باربرگ به تصویب رسید.

معاون ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از این پس باید برای تمامی خودروهای حمل بار و نخاله و .... باربرگ صادر شود، گفت: رانندگان خودروهای حمل بار می‌توانند با ورود به سامانه‌ی baraneh.ir نسبت به دریافت باربرگ اقدام کنند و یا می‌توانند با مراجعه به شرکت‌هایشان از آنجا باربرگ بگیرند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری اکوناپرس، تاریخ انتشار:22 مهر 1397 ، کدخبر:24531 ،www.econapress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین