پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۹۸۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
محمدعلی افشانی، صبح امروز (یک‌شنبه‌) با حضور در جلسه ستاد مهر مسئولان شهرداری تهران با بیان این که "با توضیحاتی که دوستانمان در قسمت‌های مختلف ارائه دادند، نوید این می‌رود که با آمادگی خوبی در حوزه حمل و نقل مهرماه را آغاز کرده‌ایم و مردم پایتخت نگران نباشند"، گفت‌: تصادف یک بخش اجتناب ناپذیر است اما می‌توان با اجرای قوانین و مقررات از وقوع آن جلوگیری به عمل آورد.
شعار سال : محمدعلی افشانی، صبح امروز (یک‌شنبه‌) با حضور در جلسه ستاد مهر مسئولان شهرداری تهران با بیان این که "با توضیحاتی که دوستانمان در قسمت‌های مختلف ارائه دادند، نوید این می‌رود که با آمادگی خوبی در حوزه حمل و نقل مهرماه را آغاز کرده‌ایم و مردم پایتخت نگران نباشند"، گفت‌: تصادف یک بخش اجتناب ناپذیر است اما می‌توان با اجرای قوانین و مقررات از وقوع آن جلوگیری به عمل آورد.

وی با اشاره به این که هوشمند سازی ترافیک در سال جاری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری تهران است و باید تلاش کنیم که هر روز نسبت به قبل وضعیت ترافیک را بهبود ببخشیم، خاطرنشان کرد: شهرداری باید در اجرای برنامه‌های کاهش آلودگی هوا و ترافیک پیش قدم باشد و لزوم اخذ برگه معاینه فنی برای اتوبوس‌ها از این نوع اقدامات است.

افشانی در ادامه‌ با بیان این که از چندی دیگر شاهد بروز پدیده آلودگی هوا در پایتخت خواهیم بود، گفت‌: البته امیدواریم که بتوانیم با اقدامات موثر تعداد روزهای آلوده را کاهش دهیم و در بحث اتوبوس، تاکسی و مینی بوس باید دقت زیادی شود و تا آن جایی که شرایط اجازه می‌دهد از ورود ناوگان فرسوده جلوگیری به عمل آید.

شهردار تهران با اشاره به این که بخش زیادی از آلودگی هوا متعلق به کامیون حمل بار است، گفت‌: بسیاری از این کامیونت‌ها به دلیل ممنوعیت تردد در جاده‌ها مایل هستند که به صورت شبانه در محدوده شهرها تردد کنند که این مساله یکی از مهم‌ترین عوامل آلایندگی شهرهاست که باید با دقت در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

افشانی با اشاره به این که خوشبختانه همه کارهای تولید 630 واگن انجام شده و امیدواریم که با تزریق این واگن‌ها سرفاصله قطار شهری کاهش یابد، خاطرنشان کرد: قرارداد خوبی برای ساخت این 630 واگن منعقد شده به گونه‌ای که 55 درصد از این قطارها بومی هستند و از لحاظ کیفیت و قیمت بهتر هستند.

وی ادامه‌ داد: باید با برنامه‌ای مشخص وضعیت ترافیک و هوا را مناسب تر از قبل کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1 مهر 1397 ، کدخبر: 97070100022،www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
این ها برای ترافی تهران هرکاری کردن جوابی نگرفتن امیدوارم با این طرحاشون نتیجه خوبی رو به همراه داشته باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
امیدواریم که این قانون فقط واسه ی عده نباشه و نسبت به اجرای اون حساس تر عمل کنن
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
شاید ترافیک با هوشمند سازی یکم کنترل بشه ولی آلودگی نه. بهتره فکرای اساسی تری بشه.
م.ا75
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
با هوشمند سازی هم ترافیک کم نمیشه این همه طرح های مختلف راه انداختین اخرشم چیزی نشد باید با ماشین های تک سرنشین برخورد بشه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ترافیک و الودگی دو تا مشکل اساسی شهرهای بزرگه ک بعد اینهمه مدت هنوز هیچ راه حلی براش بیدا نشده :/ انیدواریم این طرحشون جواب بده :/م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین