پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه سرفاصله قطارها در تمامی خطوط مترو را اعلام کرد و گفت: در خط 3 سرفاصله قطارها 9 دقیقه است.

شعارسال: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه سرفاصله قطارها در تمامی خطوط مترو را اعلام کرد و گفت: در خط 3 سرفاصله قطارها 9 دقیقه است.

 فرنوش نوبخت در برنامه رصد و مانیتورینگ شهر تهران در نخستین روز ماه مهر، گفت: در خطوط یک، 2 و 4 مترو سرفاصله قطارها به 4 دقیقه رسیده است البته از ابتدای سال سرفاصله قطارها 4 دقیقه بوده و اکنون پایدار شده است.

وی با بیان اینکه سرفاصله قطارها در خط 3 مترو 9 دقیقه است،‌گفت:‌در خط 5 سرفاصله 10 دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به قطارهای سریع‌السیر در خط 5 اشاره کرد و گفت: حرکت این قطارها همیشه از ایستگاه گلشهر بوده است و مسافران کرج همیشه سرپا می‌‌ماندند اما امسال از ایستگاه کرج هم دو قطار سریع‌السیر گذاشته‌ایم.

نوبخت گفت: حرکت قطارها را از کرج نیم ساعت زودتر آغاز کرده ایم تا مسافران راحت‌‌تر به مقصد برسند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1مهر 1397 ، کدخبر:13970701000060 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
ا.ف75
واقعا این خبر که مترو ها کلی قنات رو تو تهران از بین بردن خیلی خیلی من رو متاثر کرد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین