پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵
استاندار قم گفت: در وضعیت کنونی اقتصادی باید کنترل و نظارت بیشتری بر صرافی های قم به ویژه ایام اربعین انجام شود.

شعارسال: سید مهدی صادقی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم افزود: نظارت بر صرافی ها و بازار ارز در شهر قم به ویژه در این ایام باید به گونه ای انجام شود که اوضاع کاملا تحت کنترل باشد.

وی با بیان این که مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارای زیرساخت های فرهنگی گسترده ای است، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کار بسیار سخت و پیچیده ای است که باید بسیار مورد توجه قرار گرفته و هماهنگی و انسجام میان همه نهادهای ذیربط انجام شود.

استاندار قم با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید در ابعاد فرهنگی و عملیاتی پیگیری شود، خاطرنشان کرد: آرامش نسبی که امروز در بازار ایجاد شده است، باید با تلاش و جدیت مضاعف همه دستگاه ها مستمر باشد.

صادقی با بیان این که دستگاههای امنیتی و انتظامی باید آمار و اطلاعات درستی از انبارهای غیررسمی و پنهانی داشته باشند، بر ضرورت مدیریت دقیق سامانه جامع انبارها تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم عده ای سودجو، روند عادی بازار را بر هم زده و اختلال ایجاد کنند.

رضا سیار فرماندار قم نیز در این جلسه، موضوع کنترل و نظارت بر صرافی های شهر مقدس قم را مورد توجه قرار داد و گفت: صرافی های قانونی باید کاملا فعال و در صحنه باشند تا صراف های غیرمجاز فعالیت خود را گسترش ندهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 25مهر1397، کدخبر: 765607: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین