پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت سرمنشأ آشفتگی بازار ارز است، تأکید کرد: نباید مراسم ۱۳ آبان فقط در حد گردهمایی دانش‌آموزی دیده شود.

 

 

 

 

شعارسال:رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت سرمنشأ آشفتگی بازار ارز است، تأکید کرد: نباید مراسم ۱۳ آبان فقط در حد گردهمایی دانش‌آموزی دیده شود.

سیدمصطفی میرسلیم صبح امروز در اجلاس دبیران استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به خباثت‌های استکبار علیه ملت ایران، تأکید کرد: امروز سیطره استکبار و فشار تحریم‌ها علیه کشور وجود دارد و در آینده نیز ادامه خواهد داشت؛ البته ما آموخته‌ایم چگونه در شرایط تحریم با اتکا بر دانش و تجربه خودکفایی آثار تحریم‌ها را خنثی کرده و از آن فرصتی برای پیشرفت کشور ایجاد کنیم.

وی افزود: یکی از کارهایی که باید انجام دهیم، هم‌فکری با احزاب همسو در دیگر کشورهاست؛ تاکنون نیز با یکدیگر مبادلات فکری داشته‌ایم وباید بتوانیم در رسوا کردن مستکبران و با همکاری و هم‌صدایی با سایر احزاب در رساندن ندای مظلومیت خود مؤثر واقع شویم.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان امسال فقط یک گردهمایی دانش‌آموزی نیست، گفت: آمریکایی‌ها قرار بود ۲۰ آبان دور دوم تحریم‌ها را اعمال کنند،اما مخصوصاً این اقدام را یک هفته به جلو کشیدند تا روز مبارزه با استکبار جهانی را تحت تأثیر قرار دهند؛ پس باید امسال در مقابل انفعال آنها فعال‌تر در صحنه حضور داشته باشیم.

میرسلیم، وضع رکود اقتصادی را مهم‌ترین مسئله امروز کشور دانست و گفت: درد اکثریت مردم بیکاری فزاینده است؛اعتراض ما به دولت این بود که رونق اقتصادی را فدای سیاست ناقص ضد تورمی کرده وسعی کرد تورم را با حالت انقباضی و با کاهش قدرت خرید مردم مهار کند،ولی در سال جاری این سیاست شکست خورد و متأسفانه تورم به مرز ۴۰ تا ۵۰ درصد رسیده است.

وی دولت را سرمنشأ آشفتگی ارزی دانست و گفت: افزایش نرخ رسمی ارز از طرف دولت جرقه دلار ۱۹ هزار تومانی را زد.در زمان دولت دهم در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، به رئیس جمهوری اعتراض کردم و گفتم اینکه نرخ دلار را افزایش داده‌اید به معنی آن استکه با کاهش ارزش سپرده‌های مردم می‌خواهید مشکلات دولت و بدهکاری زیاد دولت را به بانک‌ها و پیمانکاران از جیب مردم تأدیه کنید.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: امروز نیز دولت از طرفی بازار ارز را آشفته می‌کند و از سویی می‌گوید بسته حمایتی درست کرده‌ایم؛ یعنی ابتدا با کاهش ارزش سپرده‌های مردم بخشی از دیون خود را پرداخت می‌کند؛ سپس با استفاده از درآمد افزایش یافته حاصل از عواید دلارهای نفتی بخش محدودی از آن را درقالب بسته حمایتی به مردم باز می‌گرداند.

 

 

 

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار27مهر97، کدخبر: 319159،www. ana.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
ا.ف75
دقیقا روز 13 ابان باید رو استکبار ستیزی باشه در اصل چیزی که تا الان سعی کردن از بین ببرنش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین