پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
عضو جامعه روحانیت مبارز، سند پیشرفت ایران اسلامی‌ را علمی خواند و گفت: این الگو می‌تواند مبنای برنامه‌ریزی بلندمدت و میان‌مدت در ۵۰ سال آینده را ارائه کند.

شعارسال:عضو جامعه روحانیت مبارز، سند پیشرفت ایران اسلامی‌ را علمی خواند و گفت: این الگو می‌تواند مبنای برنامه‌ریزی بلندمدت و میان‌مدت در ۵۰ سال آینده را ارائه کند.

غلامرضا مصباحی مقدم ، درباره سند پیشرفت ایران اسلامی‌گفت: این الگو چون علمی است، می‌تواند مبنای برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و میان‌مدت کشور در ۵۰ سال آینده را ارائه کند.

وی درباره مزیت‌های این سند، گفت: ما تاکنون الگوی بومی برای توسعه کشور نداشتیم و از الگوهای صادراتی استفاده می‌کردیم که با فراخوان رهبر معظم انقلاب این نوع الگو دفع می‌شود و عالمان، صاحبان اندیشه، نخبگان دانشگاهی و استادان باید درباره این سند اعلام نظر کارشناسی کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب از مجلس و نخبگان خواستند الگوی پایه را مجدداً بررسی کنند، اضافه کرد: در دو سال زمان که برای بررسی آن مشخص‌ شده باید این سند تکمیل و در نهایت برای تصویب در اختیار خانه ملت قرار گیرد.

مصباحی‌مقدم با بیان این‌که این الگو حاوی مبانی، افق (چشم‌انداز بلندمدت)، تدابیر و راهکارها است، افزود: در این سند پایه، تحقق مبانی‌ که جمهوری اسلامی مبتنی بر آن‌ها پایه‌گذاری شده، مدنظر قرارگ رفته است؛ به‌ طور مثال در این سند مشخص‌ شده که ایران در ۵۰ سال آینده ازنظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، علمی و منطقه‌ای و جهانی چه جایگاهی خواهد داشت.

وی درباره ضمانت اجرایی الگوی پایه اسلامی - ایرانی پیشرفت گفت: نیازمند تبیین الزامات هستیم تا قابلیت اجرایی را برای سند فراهم کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار28مهر 97، کد خبر: 319384، WWW.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
ا.ف75
با توجهبه اینک هدین اسلام مبنای پیشرفت کشور قرار داداه شده باید تمام جهات کشور باید در همین راستا به کارگیری شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین