پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
امیر خوش‌خبر عصر امروز با حضور در فدراسیون والیبال از سمت خود استعفا کرد. بعد از اینکه تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جهانی عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت قرار بر این بود که اعضای کادر فنی به همراه مسئولان فدراسیون علت ناکامی نتایج تیم ملی والیبال را بررسی کنند.

شعارسال: امیر خوش‌خبر عصر امروز با حضور در فدراسیون والیبال از سمت خود استعفا کرد. بعد از اینکه تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جهانی عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت قرار بر این بود که اعضای کادر فنی به همراه مسئولان فدراسیون علت ناکامی نتایج تیم ملی والیبال را بررسی کنند.

امیر حسین منظمی دبیر فدراسیون والیبال حتی در واکنش به نتایج ضعیف تیم ملی اعلام کرده بود: «با توجه به نتایج ضعیفی که تیم ملی به دست آورد ادامه همکاری با ایگور کولاکوویچ برای دو سال آینده در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد.» بعد از این اظهار نظر البته خبر رسید کولاکوویچ بدون سر و صدا قراردادش را با فدراسیون تمدید کرده است و این روزها هم در مرخصی به سر می‌برد.

به هر حال خوش‌خبر که به مدت ۱۰ سال سرپرستی تیم ملی والیبال را برعهده داشته امروز از سمت خود استعفا کرد. دلایل استعفای او هنوز نامشخص است و فعلاً خودش در این خصوص صحبتی نکرده است.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که احمد ضیایی رئیس بازنشسته فدراسیون والیبال دیر یا زود باید با صندلی ریاست خود خداحافظی کند. البته ضیایی در برابر این قانون واکنش زیادی داشته است اما آن چیزی که مسلم است او تا چند روز آینده باید از فدراسیون والیبال خداحافظی کند. البته ضیایی در این مدت تلاش‌های زیادی هم کرد و طی نامه‌نگاری‌هایی که با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا داشت به دنبال برکناری افشاردوست و داورزنی بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 30مهر97، کدخبر: 320045، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
اوضاع والیبالی که هر روز داشت پیشرفت میکرد خیلی بهم ریخته شده
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین