پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۹۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
علی ربیعی گفت: 70 درصد از اقتصاددانانی که برای دیدار با رئیس جمهور دعوت شده بودند اقتصاددانان نهادگرا بودند و 30درصد هم از نحله‌های دیگر اقتصادی بودند. به‌خصوص اقتصاددانان نهادگرای ما که صدایشان کمتر شنیده شده بود، به‌طور رو‌در‌رو با رئیس‌جمهور مسائلشان را مطرح کردند.

شعار سال: علی ربیعی گفت: 70 درصد از اقتصاددانانی که برای دیدار با رئیس جمهور دعوت شده بودند اقتصاددانان نهادگرا بودند و 30درصد هم از نحله‌های دیگر اقتصادی بودند. به‌خصوص اقتصاددانان نهادگرای ما که صدایشان کمتر شنیده شده بود، به‌طور رو‌در‌رو با رئیس‌جمهور مسائلشان را مطرح کردند.

آقای لاریجانی به نوعی جلسه استیضاح را اداره کرد که من بیفتم. استیضاح را از کمیسیون درآورده و سریع در دستور کار گذاشتند. حتی آدم‌های نزدیک به ایشان در جلسه کارت جمع می‌کردند.

سال ۹۲ یک نفر ۵۰ میلیارد پیشنهاد داد مدیریت شستا را بگیرد. خاطرم نیست برای یکسال می‌خواست یا چهار سال.

آقای ظریف درباره سفارت چین با من صحبت کرده بودند، ولی نپذیرفتم.

غلامحسین حسنتاش تحلیلگر مسائل اقتصادی با انتقاد از اظهارات اخیر علی ربیعی وزیر سابق کار نوشت:

جناب اقای علی ربیعی در مصاحبه‌ای فرموده‌اند: "سال 92 یک نفر 50 میلیارد پیشنها داد که مدیریت شستا را بگیرد." یعنی در واقع ایشان دارند از یک دزد صحبت می‌کنند . آقای ربیعی از دزدی صحبت می‌کنند که حاضر است 50 میلیارد (لابد تومان) بدهد که یک پست را بگیرد یعنی شستا را طعمه‌ای می‌داند که لابد می‌تواند ده برابر این عدد را ظرف یکسال یا چهار سال از آن دربیاورد.

آنگاه جناب ربیعی به سادگی از کنار این می‌گذرد و نمی‌گوید که چرا با چنین دزدی دست به یقه نشده است و نمی‌فرمایند که این سارق الان کجاست و آیا اگر دستش از مچ قطع نشده حداقل از منابع عمومی قطع شده است یا نه و نمی‌فرمایند که همان موقع اگر یقه چنین سارق وقیح دشمن ملتی را هم نگرفته است آیا حداقل او را به مرجعی معرفی کرده است یا نه و نهایتا نمی‌فرمایند که اگر اهل چنین برخوردهای قاطعی با چنین سارقینی بودند پنج سال وزیر می‌ماندند یانه؟

تردیدی نیست که چنین سارقینی فراوان وجود دارند اما لو دادن تلویحی و ناقص آن ها فقط شبهه فرافکنی جناب ربیعی برای پوشاندن ضعف عملکردشان را بوجود می‌آورد(یعنی علت برکناری چیز دیگری بوده است)، مگر آنکه مرد و مردانه افشای کامل کنند و بگویند مسئولیتشان در حذف چنین سارقینی چه بوده و چگونه ایفا شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تیتر برتر، تاریخ انتشار 2 آبان 97، کد مطلب: 1540392519،www.titrebartar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
ا.ف75
امیدوارم رئیس محترم نظرات این اقتصادی ها بشنو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین