پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه چرا آقای جهانگیری پنج سال است در برابر مشکلات سکوت کرده‌اند، گفت: صحبت‌های انتقادی معاون اول رئیس‌جمهور از دولت موردقبول نیست و این‌یک سناریو برای تضمین رأی در انتخابات آینده است.وی با اشاره به اینکه این‌گونه صحبت کردن یک سناریو است که وقتی حامیان دولت اعتدال دیدند دولت و شخص آقای روحانی وجه ای در جامعه ندارد اکنون منتقدانه صحبت می‌کند، بیان کرد: آقای جهانگیری در مدت این پنج سال حمایت‌های متعددی از دولت کرد، خصوصاً در ایام انتخابات 96 کمک‌حال آقای روحانی بود.

شعار سالمحمود معلمی بابیان اینکه طیف اصلاح‌طلب پشت سر آقای جهانگیری جمع شده اند، اظهار کرد: آقای جهانگیری می‌خواهد جبهه منتقد یا حتی مخالف دولت را بگیرد و برای انتخابات آینده برای سر لیست مجلس یا برای ریاست جمهوری شرکت کند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آقای جهانگیری نقدهای خود را نسبت به دولت را شروع کرده‌ و به دنبال این است که طیف اصلاح‌طلب را پشت خود جمع کند و اگر غیر از این باشد چرا آقای جهانگیری در طول این پنج سال حمایت می‌کردند و در برابر مشکلات سکوت کرده بود.

وی با اشاره به اینکه این‌گونه صحبت کردن یک سناریو است که وقتی حامیان دولت اعتدال دیدند دولت و شخص آقای روحانی وجه ای در جامعه ندارد اکنون منتقدانه صحبت می‌کند، بیان کرد: آقای جهانگیری در مدت این پنج سال حمایت‌های متعددی از دولت کرد، خصوصاً در ایام انتخابات 96 کمک‌حال آقای روحانی بود.

معلمی افزود: به نظر می‌رسد اختلافات شدیدی در هیئت دولت وجود دارد و از متن استعفای آقای آخوندی می‌توان دید که تأکید می‌کند که من نمی‌توانم با آقای روحانی در فلان موضوع کارکنم.

این کارشناس سیاسی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان باهدف انتخابات آینده پروژه عبور از روحانی را کلید زدند، تصریح کرد: صحبت‌های انتقادی معاون اول رئیس‌جمهور از دولت موردقبول نیست و این‌یک سناریو برای تضمین رأی در انتخابات آینده است.

وی اضافه کرد: شخص آقای جهانگیری و اصلاح‌طلبان برای حفظ رأی خود در انتخابات آینده از دولت انتقاد می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دانا تاریخ انتشار 4 آبان 97، کدمطلب: 1422308، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
ا.ف75
بنظرم آقای جهانگیری میخواد برای بقای خودش دست به کاری بزنه که خیلی جالب نیست پشت کردن یه روحانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین