پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
یک کارشناس اقتصادی گفت: انتخاب شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان از بی‌برنامگی دولت در انتخاب وزرای اقتصادی دارد.
شعارسال: اصغر پورمتین با بیان اینکه انتخاب شریعتمداری برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان از بی‌برنامگی دولت در انتخاب وزرای اقتصادی دارد، گفت: وقتی فردی در وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق نبوده و خود از انجام وظیفه در این وزارتخانه استعفا داده است، چگونه به‌ عنوان یک وزیر برای وزارتخانه دیگری مطرح می‌شود؟

وی گفت: معرفی شریعتمداری به مجلس برای وزارت کار هیچ‌ توجیه‌ای ندارد و به‌ نظر من بهارستان‌نشین‌ها به شریعتمداری برای تصدی پست وزارت کار رأی اعتماد نخواهند داد. اسلامی نیز برای تصدی پُست وزارت راه و شهرسازی فرد مناسبی است و حدود ۵۰ درصد از نمایندگان مجلس با وی موافق هستند.

پورمتین اشاره‌ای هم به وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت کرد و افزود: رحمانی برای وزارت صنعت با توجه به سوابق کاری، فردی مناسب و شایسته است و به‌ احتمال زیاد نمایندگان مجلس به وی رأی اعتماد خواهند داد.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: البته رئیس‌جمهور می‌توانست وزرای بهتری را برای وزارتخانه‌های اقتصادی به مجلس معرفی کند اما متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 3 آبان 1397 ، کدخبر: 320748 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین