پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۱۵۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
وزیر جهاد کشاورزی گفت:در شش ماه اول امسال بیش از ۱۴۰۰ هکتار گلخانه در کشور احداث شده است که رکورد شکنی محسوب می شود.

شعارسال: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان مرکزی و در حاشیه بازدید از پژوهشکده گل و گیاهان زینتی در محلات اظهار داشت: بر اساس پیش بینی برنامه امسال ۲۵۰۰ هکتار گلخانه باید در کشور ایجاد شود که در شش ماهه اول سال جاری بیش از ۱۴۰۰ هکتار گلخانه احداث شده است که احداث این میزان گلخانه در مدت یاد شده نوعی رکورد شکنی محسوب می شود.

حجتی با اشاره به افزایش بهره وری و صرفه جویی ۹۰ درصدی مصرف آب در برخی محصولات کشاورزی، توسعه کشت های گلخانه ای از طرح های مصوب اقتصاد مقاومتی و از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با بیان این که نزدیک به ۳ میلیون تن محصولات سبزی و صیفی در گلخانه ها تولید می شود،میزان تولید سالانه گل شاخه بریده در گلخانه های کشور را ۳ میلیارد شاخه اعلام کرد.

حجتی، دهکده و پایانه گل و گیاه محلات را الگویی برای سرمایه گذاری دانست و افزود: اولین شهرک تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کشور در محلات ساخته می شود که در مرحله آماده سازی و واگذاری به متقاضیان است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار: 2آبان1397 ، کدخبر: - : www.maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین