پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
رئیس کمیسیون روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک گفت: با من صحبتی در مورد انتخابم به عنوان دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک نشده و باید منتظر اساسنامه جدید بود.

شعار سال : رئیس کمیسیون روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک گفت: با من صحبتی در مورد انتخابم به عنوان دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک نشده و باید منتظر اساسنامه جدید بود.

مهدی علی‌نژاد در خصوص سمت جدیدش (رئیس کمیسیون روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک) توضیح داد: رییس کمیته ملی المپیک اواخر شهریور ماه صحبت‌هایی را در این مورد با بنده انجام دادند و در اواخر مهرماه حکم بنده به عنوان مسئول این سمت صادر شد. از آنجایی که نگاه رئیس کمیته ملی المپیک در دوره جدید فعالیت بودن کمیسیون‌های مختلف است، تصمیم به همکاری با بنده گرفته‌اند که امیدوارم بتوانم در حوزه روابط بین‌الملل نیز کمک‌های لازمه را انجام دهم.

طبق شنیده‌ها قرار است در اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک سمت دبیر کلی حذف شده و پست انتصابی دبیر اجرایی جایگزین آن شود،‌ از این رو زمزمه‌هایی مبنی بر انتخاب مهدی علی‌نژاد برای در اختیار گرفتن این سمت (دبیر اجرایی) مطرح شده که او در رابطه گفت: اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک از طرف هیات دولت به صورت نهایی اعلام نشده که بدانیم آیا دبیرکل جای خود را به دبیر اجرایی می‌دهد یا نه، به همین دلیل نمی‌توانم از الان صحبتی را در این مورد انجام دهم و باید منتظر تصویب اساسنامه باشیم. با این حال صحبتی هم در این مورد نشنیده‌ام و شائبه‌ها صحت ندارد.

علی‌نژاد در ادامه افزود: همه تلاش خود را انجام می‌دهم تا در حوزه روابط بین‌الملل هم برای کمیته ملی المپیک مثمر ثمر باشم و همه فدراسیون‌ها بدانند که ما در حوزه بین‌الملل کنار آن‌ها هستیم تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌هایی را برای سمت جدیدش تدوین کرده است گفت: پیش‌نویس برنامه‌های ما صورت گرفته است اما برای اینکه بتوانیم آخرین نتیجه را اعلام کنیم باید جلسات جدیدی را برگزار کنیم، البته مرحله اول جلسه ما برگزار شد اما بیشتر جنبه معارفه داشت به همین دلیل باید در جلسات بعدی که تشکیل می‌دهیم، تصمیمات نهایی را گرفته و برنامه‌های خود را در راستای پیشبرد اهداف کمیته ملی المپیک در حوزه بین‌الملل ارائه دهیم. مطمئن باشید همه چیز برنامه‌ریزی شده است.

او در پایان صحبت‌های خود در مورد امیدواری‌اش برای موفقیت تیم‌های ملی ووشوی بانوان و مردان در جام جهانی چین گفت: تیم خوبی داریم و امیدوارم نتایج قابل قبول چند وقت اخیر ووشو تکرار شود. جام جهانی ووشو به دلیل حضور بهترین‌های این رشته سطح بالایی دارد اما بازیکنان ما نیز با تجربه بوده و می‌توان به آنها امیدوار بود. تنها مسئله‌ای که وجود دارد جانشین شدن پریناز نذیری به جای مریم هاشمی است که پس از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ روسیه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است. البته نذیری در وزن خود فیکس است و تنها به مسابقات بین‌المللی اعزام نشده که امیدوارم در این رقابت‌ها بهترین نتیجه را کسب کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، تاریخ 5 آبان 97، کد مطلب: 97080201296،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
ا.ف75
این دوران کسی به عنوان رئیس باشد که لایق و شایسته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین