پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان پول فروش اوراق مشارکت هنوز به حساب شهرداری تهران واریز نشده است.

شعارسال: علی امام با اشاره به اینکه 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط 7 مترو به فروش رسید، گفت: از شهریور ماه تاکنون این پول به حساب شهرداری منتقل نشده است.

به گفته مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه، هنوز بانک مرکزی مجوز نداده است. این در حالی است که در مترو به دلیل مسائل مالی مشکلات زیادی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی می‌گوید که این پول جزو اعتبارات دولتی حساب می‌شود،‌گفت: این در حالی است که قرار بود این اوراق وقتی فروخته می‌شود به حساب شهرداری واریز شود و مجلس و دولت فروش اوراق را یک نوع کمک برای شهرداری در نظر گرفته بودند و در اعتبارات دولتی نیامده است.

به گفته امام، در خط 7 مترو در انتظار پول هستیم و حتی بخش‌هایی از کار به خاطر بی‌پولی متوقف شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5آبان1397 ، کدخبر: 13970805000127: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
ای وای چرا انقد ژولا اینطوری گنده گنده بالا کشیده میشه


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین