پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
رئیس سازمان چای کشور گفت: با سازمان برنامه‌ و بودجه کشور انجام شده قرار است 38 میلیارد تومان مطالبات چای‌کاران تا ۱۳ آبان ماه تسویه شود.

شعارسال: حبیب جهانساز ، در پاسخ به این سؤال که میزان بدهی به چای‌کاران به چه میزان است و چه زمانی تسویه خواهد شد گفت: کل بدهی دولت به چایکاران ۳۷ تا ۳۸ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان چای کشور گفت: طی هماهنگی که با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده، آنها قول دادند همه بدهی چایکاران قبل از ۱۳ آبان ماه تسویه شود.

به گفته جهانساز امسال بالغ بر ۱۱۲ هزار و ۷۳۶ تن برگ سبز چای به ارزش ۲۲۹ میلیارد تومان از چای‌کاران کشور خریداری شده که ۱۹۲ میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده و ۳۷ میلیارد تومان به چای‌کاران پرداخت نشده است.

 سالانه حدود ۱۱۰ هزار تن نیاز کشور به چای است، حدود ۲۲ درصد نیاز کشور از چای داخلی و بقیه از محل واردات تأمین می‌شود. سرانه مصرف چای در ایران ۱.۴ کیلوگرم است. هند بزرگ‌ترین مشتری ایران برای خرید چای محسوب می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5آبان1397 ، کدخبر: 13970805000737: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین