پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
رئیس سازمان چای کشور‌ با اشاره به اینکه کارخانجات ۸۸ درصد قدرالسهم خود را به چایکاران شمالی پرداخت کردند گفت:‌ حدود ۱۱ میلیارد تومان از قدرالسهم کارخانجات باقی مانده است
شعارسال:رئیس سازمان چای کشور‌ با اشاره به اینکه کارخانجات ۸۸ درصد قدرالسهم خود را به چایکاران شمالی پرداخت کردند گفت:‌ حدود ۱۱ میلیارد تومان از قدرالسهم کارخانجات باقی مانده است.

حبیب جهانساز اظهار داشت:‌ امروز سه شنبه 15 آبان مبلغ 692 میلیون تومان به حساب چایکاران شمال واریز شد بنابراین با احتساب مبالغی که تاکنون پرداخت شدند کارخانجات تاکنون 88 درصد از قدرالسهم خود را به چایکاران شمالی پرداخت کرده است.

رئیس سازمان چای کشور‌ ضمن اشاره به اینکه دولت قدرالسهم خود را به طور کامل پرداخت کرده است عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر 208 میلیارد و 700 میلیون تومان از کل مطالبات چایکاران شمالی پرداخت شده است و مابقی مبالغ باقیمانده نیز به زودی به حسابشان واریز می‌شود.

جهانساز از پرداخت مابقی قدالسهم مربوط به کارخانجات در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد:‌ با احتساب مبالغی که امروز پرداخت شده‌اند کارخانجات 88 درصد از قدرالسهم خود را پرداخت کرد و تنها حدود 11 میلیارد تومان از قدرالسهم کارخانجات چایسازی باقیمانده است.

وی قدرالسهم قابل پرداخت کارخانجات چایسازی شمال را 93 میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت:‌ امیدواریم کارخانجات و واحدهای فرآوری چای شمال نیز هرچه زودتر مبالغ مورد نظر را به حساب سازمان چای واریز کنند تا مطالبات چایکاران به صورت کامل به حساب آنان واریز شود.

رئیس سازمان چای کشور در مورد میزان چای خشک تولید شده در کارخانجات نیز خاطرنشان کرد:‌ میزان استحصال و تولید فرآورده چای خشک در سطح کارخانجات چایسازی و فرآوری برگ سبز چای و واحدهای فعال چایسازی شمال امسال به میزان 25 هزار و 366 تن رسیده است.

 تا تاریخ 30 مهر 97 در حدود 112 هزار و 736 تن برگ سبز چای در مجموع از کشاورزان استان‌های گیلان و مازندران خریداری و به کارخانه‌های چایسازی تحویل داده شد که از این میزان حدود ‌39 هزار و 983 تن برگ سبز درجه یک و 72 هزار و 753 تن نیز برگ سبز درجه دو بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار17آبان 97، کد خبر: 1871195،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
س.ح75
دستشوندرد نکنه به خدا کشاورزها رو نباید به امون خدا ول کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین