پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
رئیس سازمان چای کشور با اشاره به واریز ۱۱ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان به حساب چایکاران شمالی گفت:‌‌ قدرالسهم دولت تا تاریخ ۳۰ مهرماه به صورت ۱۰۰ درصد به چایکاران شمالی پرداخت شد.

شعار سال: حبیب جهانساز اظهار داشت:‌چهارشنبه نهم آبان مبلغ 11 میلیارد و 395 میلیون تومان به حساب چایکاران شمال واریز شد بنابراین با احتساب مبالغی که تاکنون پرداخت شدند دولت قدرالسهم خود را تاریخ 30 مهر به صورت کامل به چایکاران پرداخت کرده است.

رئیس سازمان چای کشور‌ ضمن اشاره به جمع کل پرداختی‌ها اعم از قدرالسهم دولت و کارخانجات چایسازی عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر 206 میلیارد و 358 میلیون تومان از کل مطالبات چایکاران شمالی پرداخت شده است و مابقی مبالغ باقیمانده نیز به زودی به حسابشان واریز می‌شود.

جهانساز از پرداخت کامل قدالسهم مربوط به دولت خبر داد و تصریح کرد:‌ با احتساب مبالغی که امروز و روزهای گذشته پرداخت شده‌اند دولت به صورت صد در صد تا تاریخ 30 مهر قدرالسهم خود را پرداخت کرد و تنها 14 میلیارد تومان از قدرالسهم کارخانجات چایسازی باقیمانده است.

وی قدرالسهم قابل پرداخت کارخانجات چایسازی شمال را 93 میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت:‌ امیدواریم کارخانجات و واحدهای فرآوری چای شمال نیز هرچه زودتر مبالغ مورد نظر را به حساب سازمان چای واریز کنند تا مطالبات چایکاران به صورت کامل به حساب آنان واریز شود.

رئیس سازمان چای کشور در مورد میزان چای خشک تولید شده در کارخانجات نیز خاطرنشان کرد:‌ میزان استحصال و تولید فرآورده چای خشک در سطح کارخانجات چایسازی و فرآوری برگ سبز چای و واحدهای فعال چایسازی شمال تاکنون به میزان 25 هزار و 366 تن رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 آبان 97، کد مطلب: 1866102:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین