پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۵۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۷۶ هزار تُن برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خریداری شده است، گفت: خرید تضمینی ادامه دارد

شعارسال:رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۷۶ هزار تُن برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خریداری شده است، گفت: خرید تضمینی ادامه دارد.

حبیب جهانساز ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اول اردیبهشت تاکنون ۷۶ هزار تُن برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خریداری شده و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی برگ های چای خریداری شده ۱۶۱ میلیارد تومان است، افزود: از برگ های سبز چای خریداری شده ۴۹ درصد درجه یک و بقیه درجه دو هستند.

رئیس سازمان چای کشور همچنین با اشاره به اینکه ۱۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات چایکاران تاکنون پرداخت شده است، گفت: مابقی مطالبات نیز در هفته های آتی به تدریج پرداخت می شود.

جهانساز با بیان اینکه در سال جاری ۱۷ هزار تُن چای خشک در کارخانه های چای سازی گیلان و مازندران تولید شده است، خاطرنشان کرد: چایکاران گیلان و مازندران در ۳ مرحله بهاره، تابستانه و پاییزه برگ سبز چای را از باغات چای برداشت می کنند.

استان های گیلان و مازندران ۵۵ هزار خانوار چایکار و ۲۵هزار هکتار باغ چای دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار13مرداد97، کدخبر: 4365228،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
کیفیت چای این چند وقته پایین اومده
ن.ف83
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
خب خداروشکر چایی کاران در داخل کشور نباید برای این سال حداقل نگرانی داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین